حاجی آباد- همزمان با مدارس سراسر کشور، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز زنگ انقلاب در مدارس حاجی آباد نواخته شد. به گزارش پیارم، مراسم محوری این آیین در حاجی آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان سروش برگزار شد. فرماندار حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک ...

حاجی آباد- همزمان با مدارس سراسر کشور، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز زنگ انقلاب در مدارس حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش پیارم، مراسم محوری این آیین در حاجی آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان سروش برگزار شد.

فرماندار حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر بر برگزاری  هرچه باشکوه تر مراسم این دهه مبارک تاکید کرد و اظهار داشت:این مراسم هرساله ۱۲ بهمن ماه و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور برگزار می شد اما در سال جاری به دلیل همزمانی ۱۲ بهمن ماه با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این مراسم چهارشنبه همزمان با ساعت ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن عزیز اسلامی برگزار شد.

بهرام پور اشرف  افزود: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ ایران است و تاکنون هیچ انقلابی پایدارتر و مستحکم تر از انقلاب ایران رخ نداده چرا که که با حضور مردم وپیروی از مرجعیت بزرگوار وتاسی از انقلاب وقیام امام حسین (ع)  شکل گرفته است.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر انتقال آرمان ها و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده یادآور شد: این انقلاب با خون هزاران شهید به ثمر نشست و برای پاسداشت خون شهدا رسالت خطیر بر دوش همگان ادامه راه آنان با حفظ اتحاد، همدلی و ولایت مداری است.

وی افزود: دشمن امروز با توطئه و تبلیغات منفی می خواهد مردم را از مسیر اصلی انقلاب دور سازد اما ملت آگاه و هوشیار ایران بارها ثابت کرده اند که دشمنان با یاوه گوییهای خود هرگز نمی توانند به اهداف شوم و دیرینه خود برسند.

بنا بر این گزارش مراسم محوری این آیین در حاجی آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان سروش برگزار شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2928

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.