نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است اسرائیل توان نابودی برنامه هسته‌ای ایران را ندارد. به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشت: «نتانیاهو  به طور غیر مستقیم اشاره کرده اسرائیل نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند.» این روزنامه صهیونیستی افزوده اسرائیل توانایی وارد آوردن ضربه اساسی به تأسیسات هسته‌ای را دارد اما این ارتش ...

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است اسرائیل توان نابودی برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.

خبرگزاری فارس: نتانیاهو: اسرائیل نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشت: «نتانیاهو  به طور غیر مستقیم اشاره کرده اسرائیل نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند.»

این روزنامه صهیونیستی افزوده اسرائیل توانایی وارد آوردن ضربه اساسی به تأسیسات هسته‌ای را دارد اما این ارتش آمریکا است که توانایی نابودی کامل این تأسیسات را دارد.

نتانیاهو که خطاب به کمیته یهودی‌های آمریکایی سخن می‌گفت اظهار کرد تحریم‌های وضع شده علیه ایران تنها هنگامی موثر خواهند بود که ایرانی‌ها یک تهدید واقعی بالای سرشان احساس کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «برای اینکه بتوانیم تهدیدی باورپذیر باشید، باید آن را نشان دهید؛ و این به این معناست که در صورتی که تحریم‌ها اثرگذار نباشند که تا کنون نبوده‌اند، شما از گزینه تهدید استفاده خواهید کرد.»

وی افزود: «این (اعمال تهدید) کاری است که آمریکا می‌تواند آن را به طور تمام و کمال انجام دهد و ما تنها می‌توانیم آسیب جدی وارد کنیم.»

نتانیاهو همچنین گفت که سال ۲۰۱۳ سالی است که باید درباره برنامه هسته‌ای ایران تصمیم‌های لازم را بگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2927

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.