حاجی آباد- با حضور رییس اداره تبلغیات اسلامی ،رئیس و اعضاءشورای هیئات مذهبی جلسه شورای هیئات مذهبی به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجردر دفتر اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، در این جلسه حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رییس اداره روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ...

حاجی آباد- با حضور رییس اداره تبلغیات اسلامی ،رئیس و اعضاءشورای هیئات مذهبی جلسه شورای هیئات مذهبی به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجردر دفتر اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم، در این جلسه حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رییس اداره روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: هیئات مذهبی در این دهه نور با برنامه ریزی وارد شده و همچون مناسبت های دینی در پاسداشت این مناسبت ملی تلاش کنند.

حجت الاسلام فوادیان افزود: مراسم ایام الله دهه فجر مانند سال های گذشته باید باشکوه برگزار شود و مسئولین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان با اقتدار در این امر مهم شرکت کنند و با تلاش گسترده زمینه حضور مردم را در این جشن عظیم فراهم آورند.

رییس اداره تبلغیات اسلامی حاجی آباد با تاکید بر حضور هیئات مذهبی در مراسمات ایام الله دهه فجر وراهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور در این راهپیمایی دشمن شکن است و همه باید در پاسداشت این روز و حضور همه جانبه در راهپیمایی تلاش کنیم.

در ادامه رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان حاجی آّباد گزارشی از عملکرد فعالیت های شورا در دو ماه گذشته اعلام و مقرر شد برنامه ریزی بهتری برای هماهنگی جهت حضور هیئات مذهبی از سوی شوراءصورت پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2925

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.