حاجی آباد: همزمان با مدارس سراسر کشور، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز زنگ انقلاب در ۲۲ آموزشگاه حاجی آباد نواخته شد. به گزارش خبرنگار پیارم، صبح چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه و همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در تمامی مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه حاجی آباد به صدا ...

حاجی آباد: همزمان با مدارس سراسر کشور، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز زنگ انقلاب در ۲۲ آموزشگاه حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، صبح چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه و همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در تمامی مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه حاجی آباد به صدا درآمد.
این مراسم هرساله ۱۲ بهمن ماه و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور برگزار می شد اما در سال جاری به دلیل همزمانی ۱۲ بهمن ماه با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این مراسم چهارشنبه همزمان با ساعت ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن عزیز اسلامی برگزار شد.
مراسم محوری این آیین در حاجی آباد با حضور، امامجمعه، فرماندار، معاون آموزش و پرورش حاجی آبادو جمعی از مسئولین شهرستانی به صورت نمادین در دبیرستان سروش برگزار شد.
در این مراسم دانش آموزان عضو تشکلات پیشتازان، فرزانگان، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و … حضور داشتند و همزمان با گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) توسط دانش آموزان،دانش آموزان سرود همگانی(بوی گل وسوسن ) را اجرا کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2918

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.