«کادیما به هیچ گونه ماجراجویی عملیاتی که آینده دختران و پسران ما و شهروندان اسرائیلی را به خطر می‌اندازد دست نخواهد زد.»   پیارم به نقل از جام سیاسی: رادیو رژیم صهیونیستی از «احتمال منصوب شدن آقای شائول موفاز ژنرال ایرانی زاده به پست وزارت دفاع در دولت جدید اسرائیل» خبر داد. شائول موفاز معاون ...

«کادیما به هیچ گونه ماجراجویی عملیاتی که آینده دختران و پسران ما و شهروندان اسرائیلی را به خطر می‌اندازد دست نخواهد زد.»

 

پیارم به نقل از جام سیاسی: رادیو رژیم صهیونیستی از «احتمال منصوب شدن آقای شائول موفاز ژنرال ایرانی زاده به پست وزارت دفاع در دولت جدید اسرائیل» خبر داد.

شائول موفاز معاون نخست‌وزیر و وزیر راه و ترابری سابق اسرائیل و رئیس سابق ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل و وزیر سابق دفاع اسرائیل است. وی متولد تهران است و اصلیت اصفهانی دارد. به گزارش وبسایت فارسی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، نام سابق وی در ایران «شهرام مُفَضَّض‌کار» بوده‌است.

وی در مردادماه سال گذشته همزمان با تشدید لفاظی‌های جنگ‌طلبانه رژیم اسرائیل علیه سوریه در یک کنفرانس خبری گفته بود: « “کادیما” به هیچ گونه ماجراجویی عملیاتی که آینده دختران و پسران ما و شهروندان اسرائیلی را به خطر می‌اندازد دست نخواهد زد.”

بنابر گزارش پرس تی وی به عقیده تحلیل‌گران، مخالفت موفاز با این مساله خطرات سیاسی تصمیم‌گیری نتانیاهو درباره حمله نظامی بالقوه به ایران را نیز افزایش می‌دهد.

رهبر حزب کادیما بزرگترین حزب مخالف دولت بنیامین نتانیاهو ماه مارس ۲۰۱۲ میلادی، نتانیاهو را به استفاده از تهدید ایران هسته ای “برای منحرف کردن توجهات از مشکلات اقتصادی اجتماعی اسرائیل” متهم کرد.

وی گفت:”این، چیزی بیش‌تر از یک چرخش (در مواضع) سیاسی است. وی (نتانیاهو) می‌خواهد خودش را به عنوان مدافع اسرائیل نشان دهد.”

همچنین به گزارش رادیو اسرائیل، شائول موفاز رهبر حزب “کادیما” در یک کنفرانس خبری پیش از انتخابات با انتقاد شدید از نتانیاهو به خاطر “تمرکز بر روی حمله به تاسیسات اتمی ایران” تصویری از یک انفجار اتمی به دست گرفته بود که در پائین تصویر نوشته شده بود: «نتانیاهو اسرائیل را به خطر می اندازد».

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2909

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.