میناب، بندرعباس- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمنان درصدد توطئه چینی علیه دین ونظام اسلامی هستند. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره سرود رضوی در روستای کردر رضوی میناب هرمزگان افزود: جوانان ومردم باید هوشیار باشند که مسیحیت ...

میناب، بندرعباس- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمنان درصدد توطئه چینی علیه دین ونظام اسلامی هستند.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره سرود رضوی در روستای کردر رضوی میناب هرمزگان افزود: جوانان ومردم باید هوشیار باشند که مسیحیت نمی تواند پاسخگوی بشریت باشند و این اسلام است که درجهان حرفی برای گفتن دارد.

وی بیان داشت: فتنه گران قصد کم رنگ کردن و زیرسووال بردن ارزش های دینی در کشور را دارند که باید بتوانیم با بالابردن آگاهی وبصیرت جوانان از ایجاد تفرفه ونفوذ دشمنان جلوگیری کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن قدردانی از دست اندرکاران این جشنواره ملی اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری نقش موثری در ترویج آموزه های دینی به قشر جوان جامعه دارند و کارفرهنگی در مساجد باعث خنثی سازی تمام توطئه های دشمنان داخلی و جارخی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وامام جمعه اراک درپایان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امام خمینی(ره) چراغ امید را در دل امت اسلامی روشن کرد و عزت و دینمداری را برای مردم به ارمغان آورد که باید قدردان این نعمت ها باشیم.

جشنواره سرود رضوی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز سه شنبه با حضور ۱۲ گروه از هفت استان و جمعی از مقامات کشوری و استانی در روستای کردر رضوی میناب آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

شهرستان میناب با ۳۰۰هزارنفر جمعیت در دولت دهم به فرمانداری ویژه ارتقا یافت و۱۰۰کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

روستای کردر میناب که سابقه برگزاری نمایش های حماسی و دینی دارد در سالهای اخیر با اجرای نمایش پرشورعاشورای حسینی وجشنواره

روستایی رضوی به عنوان روستای ˈکردر رضوی ˈلقب گرفت و برای نخستین جشنواره سرود رضوی دراین روستا برگزارشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2908

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.