حاجی آباد- اباذر سالاری: با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این روزها را ایام قدرشناسی از امام خمینی (ره) دانست. به گزارش خبرنگار پیارم، اباذر سالاری فرمانده ناحیه حاجی آباد در جلسه ستاد پشتیبانی از برنامه های  دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی (ره) عزت، افتخار و عظمت ...

حاجی آباد- اباذر سالاری: با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این روزها را ایام قدرشناسی از امام خمینی (ره) دانست.


به گزارش خبرنگار پیارم، اباذر سالاری فرمانده ناحیه حاجی آباد در جلسه ستاد پشتیبانی از برنامه های  دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی (ره) عزت، افتخار و عظمت را برای ما ایرانیان به ارمغان آورد.

وی پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل را موجب احیاء اسلام عنوان و بیان کرد: حضرت امام (ره) با کار بزرگ خود انقلابی را به وجود آورد که امروز امید مستضعفان جهان است.

سالاری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام افزود: پیامبر (ص) در سخت ترین شرایط از بیان احکام الهی دست نکشید و برای هدایت امت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تاکید بر ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی گفت: باید با وحدت و یکدلی احکام پیامبر اکرم (ص) را عمل کنیم و دستورات آن بزرگوار را در جامعه زنده نگه داریم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین دستورات اسلام در حوزه دین مداری وحدت بین امت اسلامی است و آیات بسیاری از قران کریم در این خصوص نازل شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2902

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.