حاجی آباد- نشست کانون تفکر بسیج فرهنگیان بسیج سپاه حاجی آباد با حضور فرهنگیان بسیجی عضو کانون در سالن جلسات ناحیه سپاه برگزار شد . به گزارش خبرنگار پیارم، حجت امیری کیا جانشین فرمانده ناحیه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)، هدف از این نشست را بررسی راه های ارتقای ...

حاجی آباد- نشست کانون تفکر بسیج فرهنگیان بسیج سپاه حاجی آباد با حضور فرهنگیان بسیجی عضو کانون در سالن جلسات ناحیه سپاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت امیری کیا جانشین فرمانده ناحیه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)، هدف از این نشست را بررسی راه های ارتقای شان، منزلت اجتماعی بسیج، شیوه های روز آمد کردن آگاهی و تحلیل بسیجیان فرهنگی نسبت به تحولات اجتماعی و فرهنگی، چگونگی نقش آفرینی فعال و موثر بسیجیان فرهنگی نسبت به موضوعات مختلف اجتماعی و آموزشی و فرهنگی تشکیل یافته بود .
وی در ادامه افزود: فرهنگیان خلاق با ارائه طرح ها و ایده های خود، فرهنگ جهاد اقتصادی را در محیط مدرسه، خانواده و فضای عمومی نهادینه کنند. وتبیین و اجراء فرامین امام (ره ) و مقام معظم رهبری در کانون بسیج فرهنگیان و مدارس تابعه بر عمده شما فرهنگیان است.
امیری کیا بیان داشت:‌ نظام آموزش و پرورش امتحان خوبی پس داده است و کارنامه درخشانی قبل و بعد از انقلاب و در سال‌های شکل‌گیری انقلاب داشته است.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش با سازماندهی نیروهای خود در تمام این دوران‌ تمام قد ایستاد و گواه بر این مطلب، تقدیم ۴ هزار و ۹۰۰ شهید فرهنگی و هم‏پای این معلمان و فرهنگیان، نثار کردن ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز است.
وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش سهمی‌ بی‌بدیل و بی‌نظیر در دفاع از این مرز و بوم داشته است.
امیری اظهار داشت: کاری سخت‌تر از معلمی وجود ندارد و به گفته کانت، دو کار در عالم سخت بوده؛ یکی تعلیم و تربیت و دیگری مدیریت و جهانداری است.
امیری ادامه داد: در واقع می‌توان گفت که اگر فردی یک نفر را احیا کند، عالم را احیا کرده و این نشان از عظمت کار فرهنگیان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2901

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.