حاجی آباد- جشن میلاد پیامبر اکرم(ص)  در نماز خانه  ناحیه بسیج با حضور فرمانده ناحیه , نماینده ولی فقیه , پاسداران و سربازان وظیفه  برگزار شد.   به گزارش خبرنگار پیارم, حجت الاسلام قنبری مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه حاجی آباد, ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر بزرگ اسلام(ص) و ایراد سخنانی در خصوص پیامبر(ص) ...

حاجی آباد- جشن میلاد پیامبر اکرم(ص)  در نماز خانه  ناحیه بسیج با حضور فرمانده ناحیه , نماینده ولی فقیه , پاسداران و سربازان وظیفه  برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار پیارم, حجت الاسلام قنبری مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه حاجی آباد, ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر بزرگ اسلام(ص) و ایراد سخنانی در خصوص پیامبر(ص) و با اشاره به هفته وحدت نیز گفت: مفهوم وحدت اسلامی به پیروی از سیره پیامبر اکرم(ص) و دعوت مذاهب اسلامی به یکتاپرستی که نتیجه آن چنگ‌ زدن به ریسمان الهی و پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای است، بر می‌گردد که موجب تشکیل حکومت الهی اسلامی روی زمین شد.
قنبری به ثمرات وحدت بین برادران شیعه و سنی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال دامن‌ زدن اختلافات شیعه و سنی است و تا حدودی توانسته است در عراق، افغانستان و پاکستان و چند کشور عربی از این اختلافات سوء استفاده کند و با کشتار مسلمانان شیعه و سنی بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف مسلمانان جهت رسیدن به اهداف شوم خود است.
وی در خصوص اینکه چگونه می‌توان این وحدت را در تمام افراد نهادینه کرد، گفت: باید با برگزاری همایش‌های بیان مسائل تفرقه‌انگیز بین مسلمانان، تبادل نظر در اعتقادات مسلمین و تالیف کتب در نهادینه کردن وحدت بین مسلمین تلاش کنیم.
جشن سالروز میلاد با شکوه خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با مولودی خوانی آقای سالاری و  با سخنرانی حجت الاسلام قنبری در نماز خانه بسیج برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2891

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.