حاجی آباد- فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: کانون تفکربسیج اساتید سبب ارتقای تفکر بسیجی و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمن می‌شود.   به گزارش خبرنگار پیارم سرگرد اباذر سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع نخبگان بسیج اساتید اظهار داشت:کانون تفکر بسیج اساتید به مثابه یکی از فرهیخته‌ترین نهادهای علمی فرهنگی کشور با برآیندی از ...

حاجی آباد- فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: کانون تفکربسیج اساتید سبب ارتقای تفکر بسیجی و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمن می‌شود.

 


به گزارش خبرنگار پیارم سرگرد اباذر سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع نخبگان بسیج اساتید اظهار داشت:کانون تفکر بسیج اساتید به مثابه یکی از فرهیخته‌ترین نهادهای علمی فرهنگی کشور با برآیندی از تعهد و اخلاص فرهنگ بسیج و دانش و تخصص اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها است .

وی تصریح کرد: این کانون امکان گسترش فرهنگ بسیجی و اشاعه دیدگاه‌های دلسوزانه و متعهدانه بسیج اساتید را از طریق استادان و دست‌اندرکاران عرصه علم و آموزش میسر می کند.

ساالاری یکی از اهداف راه اندازی کانون‌های تفکربسیج اساتید در مراکز دانشگاهی را توسعه فرهنگ بسیجی در مراکز علمی عنوان کرد و گفت: حلقه‌های صالحین نیز از جمله محور فعالیت های این کانون‌ها است.

سالاری با بیان اینکه تنها با عقل قدسی که نمونه بارز آن حضرت امام خمینی(ره) بودند می‌شود به تفکر و اندیشه بسیجی دست یافت افزود: اگر انقلاب اسلامی بسیجی را با عقل غربی تحلیل کنیم به همان نتیجه‌ای می‌رسیم که غرب نسبت به انقلاب اسلامی رسید و تصمیماتی می‌گیریم که مثل غرب با شکست رو به رو می‌شویم.

سالاری در ادامه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۹۱ با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون بسیج اساتید با تحقق بیشتر در راستای اهداف این شعار باشد.

می در ادامه افزود:کانون بسیج اساتید با هدف عمق بخشیدن به فرهنگ بسیجی و ارتقای آن در میان اساتید دانشگاه ها کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه افزود: فعالیت بسیج اساتید، زمینه های فرهنگی، سیاسی، علمی پژوهشی و سایر امور مربوط به اساتید و دانشجویان را در بر می گیرد. سعی ما بر آن است تا با نگاه علمی و فرهنگی به مقولات مختلف، نیز پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم. بر این اساس ورود اساتید عزیز به این مجموعه و ارائۀ ایده ها و نظرات و مشارکت در اجرای آنها باعث افتخار است و امیدواریم بتوانیم زمینه های این همکاری را بیشتر فراهم کنیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2890

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.