حاجی آباد- جانشین فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: در نظر داریم با همکاری بازاریان شهر حاجی آباد کانون تفکر اصناف در جهت رفع مشکلات بازار را هر ماه برگزار کنیم   به گزارش پیارم، حجت امیری کیا جانشین فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در نشست اصناف این شهرستان که در ناحیه بسیج برگزار شد، ...

حاجی آباد- جانشین فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: در نظر داریم با همکاری بازاریان شهر حاجی آباد کانون تفکر اصناف در جهت رفع مشکلات بازار را هر ماه برگزار کنیم

 

به گزارش پیارم، حجت امیری کیا جانشین فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد در نشست اصناف این شهرستان که در ناحیه بسیج برگزار شد، گفت: صنفها و بازاریان حاجی آبادی همواره برای پیشتازی و یاری رساندن نظام، انقلاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوستی و محبت خود به ائمه اطهار در صحنه های مختلف حضور فعال و برجسته داشته اند.

امیری اظهار داشت: بازار و بازاریان می توانند در نهادینه نمودن تفکر بسیجی و بسیج کمک نمایند زیرا در حال حاضر بازار با جمعیت کثیری از مردم روبه رو است.

امیری اضافه نمود: تمام سعی و تلاشمان معطوف نموده ایم تا با تشکیل کانون مشورتی اصناف در بازار شهر حاجی آباد و بهره گیری از بزرگان این مجموعه در حل مشکلات به اصناف حاجی آباد کمک نمائیم.

جانشین فرمانده بسیج اصناف حاجی آباد در پایان سخنان خود با اشاره به جمع‏بندی برنامه‏های دهه فجر در پایگاه‏ها عنوان کرد: باید تلاش کرد تا برنامه‏ها با عمق بیشتر برگزار و در راستای روشنگری و بصیرت‏افزایی بسیجیان باید تلاش بیشتری انجام شود.

خاطر نشان می شود: در پایان جلسه شرکت کنندگان در جلسه نظرات خود را در حل مشکلات بازاریان شهر حاجی آباد مطرح نمودند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2889

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.