فرماندار حاجی آباد:با برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای، تهدیدهای دشمنان بار دیگر به فرصت تبدیل خواهد شد. به گزارش پیارم حاجی آباد ، بهرام پور اشرف در نشستی صمیمی با امام جمعه شهرستان به نزدیک بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اشاره ...

فرماندار حاجی آباد:با برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای، تهدیدهای دشمنان بار دیگر به فرصت تبدیل خواهد شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، بهرام پور اشرف در نشستی صمیمی با امام جمعه شهرستان به نزدیک بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:مجموعه کارکنان فرمانداری حاجی آباد از هم اکنون آمادگی لازم جهت برگزاری یک انتخابات آگاهانه و سالم همانند انتخابات موفق مجلس نهم شورای اسلامی را دارند.
پور اشرف با یادآوری فتنه ۸۸ گفت: در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم دشمنان بیکار ننشسته و از تمامی فرصتها برای ایجاد آشوب در کشور استفاده می کنند اما  بدون شک انتخابات پیش روی کشور نیز در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و  بصیرت و اعتماد  مردم با موفقیت انجام خواهد شد.
پور اشرف در بخش دیگری از سخنان خود حضور مردم در انتخابات را در گرو ایجاد اطمینان برای آنها نسبت به صحت انتخابات عنوان کرد وافزود: حضور مردم در پای صندوق های رای به معنای اعتماد مردم به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مهمترین عامل خنثی سازی توطئه دشمنان  محسوب می شود.
وی با تاکید  بر رعایت نظم و هماهنگی در اجرای انتخابات تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه انتخابات و سلامت انتخابات از جمله فاکتورهایی هستند که موجبات حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2887

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.