به گزارش پیارم به نقل از فارس، مهدی غضنفری در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان، مدیران و کارکنان وزارات صنعت، معدن و تجارت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) که در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، در جمع خبرنگاران سهم مردم از باز توزیع منابع در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را ۵۰ ...

به گزارش پیارم به نقل از فارس، مهدی غضنفری در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان، مدیران و کارکنان وزارات صنعت، معدن و تجارت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) که در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، در جمع خبرنگاران سهم مردم از باز توزیع منابع در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را ۵۰ درصد عنوان کرد و در ارتباط با فاز دوم این طرح گفت: در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سهم دولت از درآمد‌ هدفمندی‌ یارانه‌ها ۲۰ درصد و سهم تولیدکنندگان ۳۰ درصد دیده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از توافق دولت و مجلس در ارتباط با نحوه اختصاص درآمد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به بخش صنعت خبر داد و گفت: در کارگروه مشترک دولت و مجلس بر اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در همان چارچوب اولیه قانون مصوب تاکید شد و دو کمیته در این کارگروه تشکیل شد مسئولیت این کمیته‌ها به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شد.

وی در تشریح فاز دوم یارانه‌ها که زمان آن مشخص نشده است، عنوان کرد: تاکید دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تولید است که طی آن ۳۰ درصد درآمد این فاز به بخش صنعت اختصاص می‌یابد.

غضنفری با بیان اینکه در کارگروه مشترک دولت و مجلس مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی باز توزیع درآمد حاصل از فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید را انجام دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2886

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.