حاجی آباد- یکی از تهدیدات دشمن اختلاف افکنی و عدم وحدت بین مسلمانان است. تقوای الهی زمینه‌ساز وحدت بین مسلمانان جهان است. حجت الاسلام قنبری در گفتگو با خبرنگار پیارم، میلاد با برکت پیامبر(ص) و هفته وحدت را بر عموم مسلمین جهان تبریک عرض می کنم، با توجه به اینکه بیداری اسلامی به وجود آمده ...

حاجی آباد- یکی از تهدیدات دشمن اختلاف افکنی و عدم وحدت بین مسلمانان است. تقوای الهی زمینه‌ساز وحدت بین مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام قنبری در گفتگو با خبرنگار پیارم، میلاد با برکت پیامبر(ص) و هفته وحدت را بر عموم مسلمین جهان تبریک عرض می کنم، با توجه به اینکه بیداری اسلامی به وجود آمده است و خیلی از کشورها مثل مصر،تونس،لیبی بحرین بیدار شدند و مسلمانان بر علیه استکبار و رژیم صهیونیستی انقلاب کردند.
وی در ادامه افزود:بنابراین هدف دشمنان این است که نگذارند بین ملتها ارتباط برقرار شود و با تحریک احساسات سنی بر علیه شیعه و برعکس وحدت میان مسلمانان را از بین ببرند
حجت الاسلام قنبری ضمن تاکید به مسلمانان جهان در زمینه وحدت و همدلی گفت: مسلمانان باید به دستورات قرآن (و اعتصمو الجبل الله جمیعا)، به فرمایشات و ارشادات رهبر توجه داشته باشند اگر مسلمانانی مسائلی را بیان کند که موجب اختلاف بین شیعه و سنی شود به اهداف دشمن کمک کرده.
وی اتحاد را اصلی ترین نیاز امروز مسلمانان و کشورهای اسلامی دانست و افزود: به وسیله وحدت است که می توان پایه های دین و انقلاب را محکم کرد.
وی ادامه داد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای بازشناسی آموزه های دینی اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) برای ایجاد وحدت و اتحاد در بین مسلمانان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2879

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.