فرماندار حاجی آباد گفت: با اشاره به رشد بالندگی کشور افزود: با وجود گذشت ۳۴ سال از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی هر روز بر قدرت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود. به گزارش پیارم حاجی آباد، بهرام پوراشرف ظهر دیروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر به اتفاق جمعی ...

فرماندار حاجی آباد گفت: با اشاره به رشد بالندگی کشور افزود: با وجود گذشت ۳۴ سال از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی هر روز بر قدرت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.

به گزارش پیارم حاجی آباد، بهرام پوراشرف ظهر دیروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان، با بیان اینکه دولت نهم و دهم توجهی ویژه را به توسعه حاجی‌آباد معطوف داشته و دارد، اظهار داشت: حجم کارهای انجام شده در حاجی‌آباد در سال‌های اخیر به حدی زیاد است، که تمامی ثمرات آن برای مردم منطقه محسوس است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف اشاره و افزود: ۳۰ پروژه در حوزه عمرانی، واحدهای آموزشی و کشاورزی طی ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و مردم ولایت مدار و مومن شهرستان افتتاح می‌شود.

وی بهره ‌برداری از ۸۰۰ واحد مسکن مهر شهری و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی، ۱۴ کیلومتر راه روستایی گلوگاه همچنین گازرسانی به روستاهای گنج، طارم و هاشم‌آباد از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال است.

پوراشرف افتتاح کارخانه تولید آجر، جاده بین مزارع، کلاس‌های آموزش، شبکه‌های فشار ضعیف تولید از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری است.

فرماندار حاجی‌آباد با تاکید بر اینکه پشتوانه مردم، انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها به پیروزی رسیده است، اذعان کرد: امروز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2878

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.