حاجی آباد – امام جمعه حاجی آباد گفت:مردم به بهترین نحوه امانتداری کردند و با حضور خود در تمام صحنه ها از این نظام به خوبی پشتیبانی و حمایت کردند و مشکلات را تحمل کردند. به گزارش پیارم، حجت الاسلام روح الله مختاری درخطبه های نماز جمعه این هفته حاجی آباد افزود: نظام اسلامی امروز ...

حاجی آباد امام جمعه حاجی آباد گفت:مردم به بهترین نحوه امانتداری کردند و با حضور خود در تمام صحنه ها از این نظام به خوبی پشتیبانی و حمایت کردند و مشکلات را تحمل کردند.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام روح الله مختاری درخطبه های نماز جمعه این هفته حاجی آباد افزود: نظام اسلامی امروز امانتی در دست مردم و مسوولان است که باید با وحدت، همدلی و ولایت مداری از آن حفظ و نگهداری شود.

مختاری با اشاره به آغاز هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر بزرگ اسلام (ص)گفت: همه امت اسلامی باید حول محور دین، قرآن و پیامبر جمع شوند تا نقشه های دشمنان اسلام خنثی گردد.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه مسوولان هم باید این بار سنگین امانتداری را احساس کنند گفت: امروز امانتداری یعنی وحدت، همدلی و همراهی و در کنار هم بودن در برابر دشمنان نظام و انقلاب است.

مختاری همچنین خطاب به مجلس و دولت گفت: امروز در تصمیمات نیاز به تدبیر در همه امور است به طور خاص در بحث معیشت مردم و مرحله دوم هدفمندی یارانه ها باید با تعامل و در نظر گرفتن مصالح و منافع ملت و نظام و با کار کارشناسی قدم بردارید.

وی ادامه داد:مشکلات مرحله اول هدفمندی را بررسی کنید و با استفاده از تجربه مرحله اول به طور ویژه و با نگاه به مشکلات بخش تولید اقدام شایسته را انجام دهید.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2876

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.