جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه تمام اجزای مورد نیاز در دفاع دریایی را فراهم کرده است، گفت: ما به نبرد به شکل سیستمی نگاه می‌کنیم. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین سلامی در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنر بسیجیان ...

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه تمام اجزای مورد نیاز در دفاع دریایی را فراهم کرده است، گفت: ما به نبرد به شکل سیستمی نگاه می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: تمام اجزای مورد نیاز دفاع دریایی را در اختیار داریم

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین سلامی در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنر بسیجیان شکستن و موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسئول ادامه داد: رشد توانمندی دفاعی در نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران توقف‌ناپذیر است به نحوی که روند رونمایی از دستاوردهای دفاعی روزانه شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط باید هر روز شاهد رونمایی و معرفی از اشکال توسعه یافته در بخش‌های مختلف باشیم افزود: به عنوان نمونه در حال حاضر در حوزه ساخت پرنده‌های بدون سرنشین موشک‌های دوربرد و حتی پرتاب ماهواره شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی هستیم.

سلامی در ادامه به دستاوردهای نیروهای مسلح و سپاه در پدافند هوایی اشاره و افزود: امر توسعه فناوری‌های دفاعی در ایران پدیده‌ای سیال است.با همت توانمندی‌های ذهنی، علمی و فناورانه در بین نیروهای مسلح امروز شاهد توسعه راهبردی و برنامه‌ریزی شده توان دفاعی در کشور هستیم.

وی افزود: ما تمام اجزای دفاع مورد نیاز را به طور کامل در حوزه دریا و ساحل فراهم کردیم و به نبرد به طور سیستمی نگاه می‌کنیم. دکترین رزمی سپاه متکی بر طیفی متنوع از ابزارها و جنگ‌افزارهاست.

سلامی تأکید کرد: توانمندی‌ها روز به روز در حال کیفی سازی و ارتقا است. به عنوان نمونه راهدارها و سیستم‌های کشف اطلاعات، مدام پیشرفته‌تر می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2873

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.