امام جمعه بندرعباس گفت: وجود و گسترش تفرقه‌ در بین مسلمانان می‌تواند تاثیرات بدی بر روی روند بیداری اسلامی داشته باشد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی‌ نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) هرمزگان با بیان اینکه برگزاری ...

امام جمعه بندرعباس گفت: وجود و گسترش تفرقه‌ در بین مسلمانان می‌تواند تاثیرات بدی بر روی روند بیداری اسلامی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: تفرقه در روند بیداری اسلامی بازتاب بدی دارد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی‌ نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) هرمزگان با بیان اینکه برگزاری رزمایش‌ها نقشی مهم در آمادگی هر چه بیشتر نیروهای مسلح دارد، اظهار داشت: حضور بسیجیان در عرصه این پیام را به دشمنان می‌دهد که بدانند در صورت دست درازی به خاک ایران اسلامی توسط بسیجیان قلع و قمع می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اضافه کرد: انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در جهان رقم زد به نحوی که مستضعفان را سرافراز و نشان داد که استکبار دیگر جایی در معادلات جدید جهانی ندارد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: این اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) بود که هم انقلاب مردم ایران را به پیروزی رساند و هم راه را برای وقوع بیداری اسلامی و انقلاب‌های اخیر منطقه رقم زد و باید قدر این انقلاب و امام را دانست.

نعیم‌آبادی همچنین با اشاره به هفته وحدت افزود: دعواها و اختلافات، آثار بدی دارند و دشمن که خودش پشت اختلافات است به خوبی از اختلافات سو استفاده می‌کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلافات، دین اسلام را برای ایجاد وحدت در بین مسلمانان و پیروانش، ناتوان نشان دهد.

وی گفت: در شرایط بیداری اسلامی، تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان بازتاب بسیار بدی دارد به نحوی که تفرقه حتی می‌تواند به بیداری اسلامی نیز ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش نیز با بیان اینکه پیروان مذاهب باید از توهین به مقدسات یکدیگر دوری و پرهیز کنند، اضافه کرد: اهانت به مقدسات یکدیگر در اسلام هیچ جایگاهی ندارد و مسلمان واقعی نباید به اهانت‌ها دامن بزند چرا که خداوند در قرآن، مسلمانان را از اهانت بر حذر داشته‌ است.

وی با بیان اینکه در اروپا کلیساها در حال تعطیلی هستند، تاکید کرد: مردم اروپا در جستجوی دینی نو برای خود هستند و باید مسلمانان این فرصت را مغتنم بشمرند و اسلام را به دنیا معرفی کنند.

خطیب جمعه بندرعباس، همچنین گفت: کسانی که زبان و قلم‌ آنان دم از تفرقه می‌زند، شیطان هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2871

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.