نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: عارف خودش به این نتیجه رسیده که وارد عرصه انتخابات شود و قدمش هم روی چشم ولی اصلاح‌طلبان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند. محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و تصمیم‌گیری آنها برای انتخابات ...

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: عارف خودش به این نتیجه رسیده که وارد عرصه انتخابات شود و قدمش هم روی چشم ولی اصلاح‌طلبان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و تصمیم‌گیری آنها برای انتخابات آینده چیست، اظهار داشت: ابتدا باید زمینه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود و بعد در مورد حضورشان صحبت کنیم.

وی افزود:‌ آقای خاتمی اعلام کرده که زمینه برای حضور اصلاح‌طلبان فراهم نیست و تقریباً نظر سایر اصلاح‌طلبان هم همین است.

تابش در پاسخ به این سؤال که اما افرادی مانند آقای عارف نظر دیگری دارند، اظهار داشت: آقای عارف شخصیتی بسیار ممتاز و خوب است ولی اصلاح‌طلبان هنوز در مورد کاندیدای خاص به نتیجه نرسیده‌اند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اضافه کرد: آقای عارف خودش به این نتیجه رسیده که وارد عرصه انتخابات شود و قدمش هم روی چشم، ولی اصلاح‌طلبان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

وی اضافه کرد: وقتی ما نمی‌توانیم جلسه‌ای بگیریم و بعد هم متهم می‌شویم که قصد توطئه‌گری داریم و یا وقتی سایت و روزنامه نداریم که بتوانیم دیدگاه‌هایمان را منعکس کنیم که فایده ندارد و بعد هم به ما بگویند وزنتان همین‌قدر بود.

تابش گفت:‌ تحولات زمان اینطور نخواهد بود که اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده یک گوشه بنشینند و صحنه را نگاه کنند؛ اصلاح‌طلبان در وقت خودش وارد عرصه می‌شوند و تأثیر خودشان را هم می‌گذارند.

وی ادامه داد: ما واقعاً‌ نظام انقلاب را دوست داریم؛ خود آقای خاتمی دنبال پایداری نظام است البته به اصلاح هم اعتقاد دارد و مواضعی دارد که از اصولگرایان به مراتب اصولگراتر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2852

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.