فرماندار میناب از اختصاص زمین وقفی برای احداث دومین بیمارستان میناب خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده پیش از ظهر امروز طی نشستی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار داشت: احداث بیمارستان دوم میناب از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهور به شهرستان میناب بود که در این ...

فرماندار میناب از اختصاص زمین وقفی برای احداث دومین بیمارستان میناب خبر داد.

خبرگزاری فارس: اختصاص زمین وقفی برای احداث بیمارستان دوم میناب

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده پیش از ظهر امروز طی نشستی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار داشت: احداث بیمارستان دوم میناب از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهور به شهرستان میناب بود که در این راستا زمین‌های زیادی برای احداث این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه تصمیم بر این شد بیمارستان دوم در شمال میناب (ورودی شهر) احداث شود.

وی در ادامه به زمین موقوفه احمدبن محمد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این زمین دارای کاربری کشاورزی است بایستی سریعا از طریق مراجع قانونی تغییر کاربری یابد تابتوانیم از آن جهت کاری خداپسندانه استفاده کنیم.

فرماندار ویژه میناب گفت: با احداث بیمارستان دوم میناب  به لحاظ پیشرفت در عرصه درمان و توجه به رفاه عمومی، شاهد پیشرفت حوزه بهداشت و درمان و افزایش موقعیت‌های بهتر درمانی در شهرستان خواهیم شد.

وی در ادامه اقدامات دولت نهم و دهم را در بحث درمان بسیار خوب ارزیابی و افزود: کارهای خوب و بزرگی در بخش سلامت و درمان در استان و به ویژه شهرستان میناب از جمله راه‌اندازی اورژانس بزرگ شرق استان در میناب، راه‌اندازی سی تی اسکن، بخش دیالیز، زنان و زایمان انجام شده است، که مردم شریف میناب این کارهای بزرگ را فراموش نمی‌کنند.

در ادامه محمد مهرابی نسب، نماینده بنیاد توسعه عمران استان هرمزگان ضمن اعلام آمادگی برای تخصیص زمین به این امر بیان کرد: بنیاد توسعه عمران استان تمام تلاش خود را برای واگذاری این زمین وقفی به شبکه بهداشت و درمان به کار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست که با تبادل نظر حاضران همراه بود مسائل حقوقی زمین وقفی  به صورت تخصصی بررسی و دستور پیگیری صادر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2849

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.