با مناسب شدن شرایط آب و هوایی در بندرعباس، برگزاری مسابقات و همایش‌های ورزشی برای خانواده‌ها از رونق قابل توجهی برخوردار شده است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی گودرزی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات دوچرخه‌سواری اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس بدنبال ایجاد شادابی ...

با مناسب شدن شرایط آب و هوایی در بندرعباس، برگزاری مسابقات و همایش‌های ورزشی برای خانواده‌ها از رونق قابل توجهی برخوردار شده است.

خبرگزاری فارس: تداوم برگزاری مسابقات ورزشی‌ خانواده‌ در بندرعباس

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی گودرزی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات دوچرخه‌سواری اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس بدنبال ایجاد شادابی و نشاط  میان کودکان و خانواده هاست که خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه به عمل آمد.

وی در مورد ضرورت ورزش ادامه داد: ورزش و داشتن تحرک به عنوان یکی از اصول سلامت جسمانی شناخته شده است اما برخی نمی‌دانند که فعالیت ورزشی حتی برای کودکان ضرورت دارد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه ورزش یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی و یکی از اصلی‌ترین روش‌های حفظ سلامتی در تمام سنین به شمار می‌رود، افزود: بیشتر افرادی که از دوران کودکی به ورزش عادت می‌کنند، در سنین بزرگسالی نیز، علی‌رغم مشغله و نوع کار خود، زمانی را به ورزش اختصاص خواهند داد.

معظمی‌گودرزی در ادامه گفت: از طریق ورزش می‌توان کودک را تربیت کرد و بسیاری از یاد گرفتنی‌ها را به او آموخت که اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به والدین درباره مزایای ورزش در دوران کودکی به فرهنگ‌سازی در این امر کمک می‌کند و به داشتن نسلی شاداب و سالم منجر می‌شود.

در این مسابقه در مقاطع نخست و دوم نفر اول تا ششم به ترتیب عدنان سالاری، افشین سلطانی، عرشیا قربانی، محمد سلطانی‌مقدم، علی سالاری و سید محمد ساجدی در مقاطع سوم و چهارم نفر اول تا ششم به ترتیب محمد امین بلاک، رضا ذاکری، امید درویشی، حسام مریدی‌زاده، علی پیلتن و شهاب محمدی در مقاطع  پنجم و ششم نفر اول تا ششم به ترتیب آذین هاشمی‌پور، امیرحسین بشیری، علی پابسته، شایان خیرآبادی، عرفان حسن‌زاده و علی سینا حسینی حائز رتبه‌های برتر شدند.

سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری ویژه مدارس ابتدایی پسرانه با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و هیئت دوچرخه سواری جمعه گذشته در بلوار ساحلی پشت حوضچه استانداری برگزار شد.

* برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری و کوهپیمایی در بندرعباس

همچنین در ادامه این مراسم مسئول واحد ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری همایش‌‌های کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری خانواده به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خبر داد.

وی ادامه داد: همایش کوهپیمایی خانواده در روزهای ششم، ۱۳ و ۲۷ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود. این همایش از ساعت ۶:۳۰ از دو راهی ایسینی تا زیارت پنج‌علی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حاشیه همایش کوهپیمایی مسابقه طناب کشی و قرعه کشی مختص شرکت کنندگان کوهپیمایی انجام می‌شود که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به گفته وی، همایش دوچرخه سواری مذکور نیز به مناسبت سالروز ورود امام (ره) با همکاری هیئت دوچرخه سواری هرمزگان، ویژه آقایان برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان ۱۰ تا ۷۰ سال جمعه ۱۳ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

به گفته وی، این دوره از مسابقات نیز از ساعت ۹:۳۰ از  بلوار ساحلی پشت حوضچه استانداری تا بوستان غدیر برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2847

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.