حاجی آباد- بخشدار مرکزی حاجی آباد  بر لزوم ساماندهی امور مالی دهیاری ها بر اساس قوانین و دستورالعمل های ابلاغی  تاکید کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد ، در ادامه سلسله نشست های مشورتی بخشدارن با دهیاران شهرستان حاجی آباد، جلسه ای با حضور بخشداران، دهیاران،  اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مسئولین مالی دهیاری ها ...

حاجی آباد- بخشدار مرکزی حاجی آباد  بر لزوم ساماندهی امور مالی دهیاری ها بر اساس قوانین و دستورالعمل های ابلاغی  تاکید کرد.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، در ادامه سلسله نشست های مشورتی بخشدارن با دهیاران شهرستان حاجی آباد، جلسه ای با حضور بخشداران، دهیاران،  اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مسئولین مالی دهیاری ها با محوریت پیگیری موضوع  حسابرسی دهیاری ها در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد برگزار شد.
در این نشست نادرقادری بخشدار مرکزی حاجی آباد با اشاره به  فشارهای ناشی از تحریم های  اقتصادی علیه ملت ایران ضمن تبیین اقتصاد مقاومتی بر صرفه جویی و تدبیر در امور در تمامی زمینه ها در جهت گذر از این مقطع حساس تاکید کرد و اظهار داشت: این تحریم ها و تهدیدات فرصتی تاریخی برای ملت ایران جهت پیشرفت و رسیدن به خوداتکایی و کاهش هرگونه وابستگی است و بهترین  راه برای مقابله با این توطئه های دشمنان بی شک تدبیر مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی است.
وی در بخش دیگر از سخنان خود با توجه به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر، بر تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی سطح روستاها تاکید کرد و افزود: با حمایت  مسئولان و مردم در روستاها پروژه های عمرانی خوبی در قالب احداث ساختمان دهیاری ، ایجاد فضای سبز ، ساماندهی گلزار شهدا و امور مذهبی و مساجد انجام گرفته است .
بخشدار مرکزی حاجی آباد با اشاره به نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در آبادانی وتوسعه روستاها گفت : دهیاران و شوراها بعنوان بازوان بخشداران باید با تعامل و همکاری همه جانبه و انعکاس به موقع اخبار روستاها به بخشداریها و رصد خواسته ها و نیازهای واقعی مردم مسایل و مشکلات مردم را شناسایی و اولویت بندی نمایند و متناسب با توان و امکانات موجود در روستاها درجهت مرتفع نمودن مشکلات اقدام نمایند.
قادری در ادامه ضمن تقدیر از دهیاران به دلیل عملکرد مناسب در حوزه مالی و تنظیم اسناد دهیاری بر لزوم ساماندهی امورات مالی دهیاری ها بر اساس قوانین و دستورالعمل های ابلاغی  تاکید کردو افزود: حسابرسی برای بررسی اسناد مالی، شفاف سازی عملکرد مالی دهیاری ها انجام می شود.
بخشدار مرکزی حاجی آباد در پایان از دهیاران خواست تا جهت حسابرسی مالی تمامی اسناد و مدارک مربوط به دهیاری را جمعبندی نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2843

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.