معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با مدیر عامل فارس در بیروت به تشریح وضعیت منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت که مقاومت در وضعیت خوبی بسر می‌برد ولی در عین حال ما نسبت به برنامه‌های دشمنان هوشیار هستیم. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از خبرگزاری فارس در لبنان، «سید نظام الدین ...

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با مدیر عامل فارس در بیروت به تشریح وضعیت منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت که مقاومت در وضعیت خوبی بسر می‌برد ولی در عین حال ما نسبت به برنامه‌های دشمنان هوشیار هستیم.

خبرگزاری فارس: شیخ نعیم: مقاومت در وضعیت خوبی بسر می‌برد/ماجراجویی اسرائیل هزینه گزافی دارد

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از خبرگزاری فارس در لبنان، «سید نظام الدین موسوی» که به منظور گسترش همکاری‌های رسانه‌ای بین ایران و لبنان و دیدار با شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی این کشور به بیروت سفر کرده است، با «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این دیدار با اشاره به وضعیت فعلی مقاومت در لبنان و منطقه گفت: امروزه فشارهای زیادی از سوی طرف‌های داخلی و خارجی بر مقاومت وجود دارد و می‌کوشیدند تا مسائل جاری سوریه را به لبنان نیز انتقال دهند ولی با توجه به مدیریت هوشمندانه و تدابیر اتخاذ شده از سوی مقاومت، این هدف محقق نشد.

وی تصریح کرد: لبنان پس از جنگ ۳۳ روزه دیگر عرصه بازی نیست، اسرائیل می‌داند که اگر در پی ماجراجویی در لبنان باشد هزینه گزافی پرداخت می‌کند و بر همین اساس از هرگونه حماقتی پرهیز می‌کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه جبهه مقاومت در منطقه مشغول رویارویی با اسرائیل و آمریکاست گفت: محور ضد مقاومت که نتوانسته طرح‌های خود را محقق کند، فشارهای زیادی بر جبهه مقاومت در منطقه و در سطح جهان وارد می‌کند.

شیخ نعیم قاسم در پایان گفت: مقاومت در وضعیت خوبی به سر می‌برد ولی در عین حال ما نسبت به برنامه‌های دشمنان که گسترده و کلان است هوشیار هستیم.

سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه خبرگزاری فارس در داخل و منطقه، و همچنین میزان تاثیرگذاری آن در تحولات جاری گفت: پس از تثبیت جایگاه خبرگزاری در داخل ایران، برای بین‌المللی شدن و حضور فعال در عرصه رسانه‌ای منطقه برنامه ریزی کردیم.

وی خبرگزاری فارس را ظرفیت مناسبی برای جبهه مقاومت برشمرد و افزود: رسانه‌های غربی تلاش زیادی دارند تا از خبرگزاری فارس

اعتبار زدایی کنند و شیوه‌های مختلفی برای این رسانه در پیش گرفته‌اند اما ما با برنامه‌ریزی و دقت در انجام کار، سعی در خنثی کردن این توطئه داریم. در نظر داریم با ایجاد دفاتر مختلف و به کارگیری رابط‌های خبری محلی حضوری فعال در منطقه داشته باشیم.

موسوی در ادامه یادآور شد: خبرگزاری فارس از زمان جنگ ۳۳ روزه با افتتاح دفتر خبری رسمی، در لبنان و مسائل آن حضوری فعال داشته و تا امروز این روند ادامه داشته است، لبنان برای ما خط مقدم مقاومت است و ارتباط دائمی با این کشور برای ما حائز اهمیت است.

مدیر عامل فارس در ادامه گفت: حزب‌الله منحصر به لبنان نیست و یک بعد منطقه‌ای و جهانی دارد، برای ما مهم است که در این زمینه نقش آفرینی کنیم، اقدامات حزب‌الله در جنوب لبنان غرورآفرین است و مطمئن هستیم هر ایرانی از این اوضاع اطلاع پیدا کند، افتخار می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2831

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.