بندرعباس- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به تاثیرگذاری بالای برنامه های فرهنگی در جامعه و معرفی ظرفیتهای مختلف یک منطقه گفت: تاثیرگذاری این برنامه ها نیازمند تعامل و مشارکت جمعی است. ˈانوشیروان پیشدارˈ اشاره به جذابیتهای مختلف فرهنگی هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان از تمدنی غنی و اصیل بهره مند است ...

بندرعباس- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به تاثیرگذاری بالای برنامه های فرهنگی در جامعه و معرفی ظرفیتهای مختلف یک منطقه گفت: تاثیرگذاری این برنامه ها نیازمند تعامل و مشارکت جمعی است.

ˈانوشیروان پیشدارˈ اشاره به جذابیتهای مختلف فرهنگی هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان از تمدنی غنی و اصیل بهره مند است که باید در جهت شناساندن آن برنامه ریزی و تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی حضور و استقبال گسترده مسافران نوروزی در هرمزگان را فرصتی مناسب جهت معرفی قابلیتهای فرهنگی استان دانست و افزود: ایجاد نمایشگاه های فرهنگی متمرکز در شهر بندرعباس و سایر شهرستان ها راهکاری موثر در این راستا است.

پیشدار با اشاره به هزینه بر بودن اجرای برنامه های فرهنگی تصریح کرد: تشکیل نمایشگاه و استفاده از هنرمندان رشته های مختلف نیازمند حمایت های مادی و معنوی است که امیدواریم در این خصوص همکاری های لازم صورت پذیرد.ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2825

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.