سرمربی تیم والیبال هرمزگان با بیان اینکه مشکلات مالی کمر این تیم را شکسته است، گفت: از لحاظ روانی هفته خوبی را پشت سر نگذاشته‌ایم. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی دقایقی پیش پس از شکست سنگین تمیش در مقابل متین ورامین با بیان اینکه بازیکنانش خوب بازی نکردند ...

سرمربی تیم والیبال هرمزگان با بیان اینکه مشکلات مالی کمر این تیم را شکسته است، گفت: از لحاظ روانی هفته خوبی را پشت سر نگذاشته‌ایم.

خبرگزاری فارس: مشکلات مالی کمر آلومینیوم را شکسته است/هفته بدی را پشت سر گذاشتیم

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی دقایقی پیش پس از شکست سنگین تمیش در مقابل متین ورامین با بیان اینکه بازیکنانش خوب بازی نکردند و از بازی آنها در این بازی راضی نیست، اظهار داشت: هفته خوبی را نه از لحاظ تمرینی و نه از لحاظ روانی پشت سر نگذاشته‌ایم و این امر بر روی بازی امروز تاثیر قابل توجهی داشت و قول می‌دهیم که اگر مشکلاتمان حل شود هفته‌های آینده بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.

وی در ادامه در حالی که با اصرار خبرنگاران مبنی بر وضعیت مالی این تیم روبرو شد، هر چند که در ابتدا از صحبت کردن در این راستا خودداری کرد اما در ادامه افزود: علاقه‌مند نیستم در مورد مسائل مالی تیم و باشگاه صحبتی بکنم، چرا که امیدوارم مدیر عامل باشگاه و هیئت والیبال مشکلات مالی را زودتر حل کنند.

به گفته سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان،‌ در حال حاضر گلایه و ابراز مشکلات مالی، مشکلی را حل نمی‌کند و بر مشکلات می‌افزاید.

دامغانی در عین حال تاکید کرد: بازیکنان توقع دارند که مشکلات مالی‌اشان حل شود تا بتوانند به روحیه و خاطری راحت به ادامه مسابقات ادامه دهند.

وی در جواب یکی از خبرنگاران اضافه کرد: عدم پرداخت مبالغ و دستمزد بازیکنان در باخت امروز تیم بی‌تاثیر نبوده است.

دامغانی با بیان اینکه بازیکنان تیم‌ها در لیگ برتر با یکدیگر ارتباط دارند افزود: به عنوان نمونه زمانی که بازیکن تیم من متوجه می‌شود که تیم جواهری گنبد با وجود خصوصی بودنش ۷۰ درصد از مبالغ قراردادهای بازیکنانش را پرداخت کرده است، انگیزه لازم را برای حضور در بازی‌ها نخواهد داشت.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تیمش تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته و در نیم فصل اول توانسته است ۹ برد را به دست آورد افزود: از مسئولان و حامیان در هرمزگان می‌خواهیم که تیم را در چند بازی باقیمانده حمایت کنند چرا که این تیم بضاعت این را دارد که در رده‌های بالاتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسائل مالی کمر تیم را شکسته است، گفت: طی روزهای گذشته مطالبات سال گذشته بازیکنان را داده‌اند، اما تاکنون مطالبات لیگ جاری را نداد‌ه‌اند.

آلومینیوم با ۲۲ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر والیبال قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2813

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.