حاجی آباد- بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد، در نشست صمیمی با بسیجیان اصناف اظهار داشت: اصناف بسیجی مجاهدان جنگ اقتصادی و بازوی قوی در مقابله با تحریمهای دشمنان هستند و باید با قوت در این میدان قدم بگذارند. به گزارش خبرنگار پیارم پور اشرف روز چهارشنبه در نشست  بسیج اصناف که با همت بسیج ...

حاجی آباد- بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد، در نشست صمیمی با بسیجیان اصناف اظهار داشت: اصناف بسیجی مجاهدان جنگ اقتصادی و بازوی قوی در مقابله با تحریمهای دشمنان هستند و باید با قوت در این میدان قدم بگذارند.

به گزارش خبرنگار پیارم پور اشرف روز چهارشنبه در نشست  بسیج اصناف که با همت بسیج اصناف سپاه  حاجی آباد و اداره صنعت و معدن، تجارت این شهرستان برگزار شد با اشاره به تحریم های استکبار جهانی افزود: تحریم‌ها به ما آموخت که با نگاه جدید به استعدادهای خود برای شکوفایی و توانایی اقتصادی کشور بیندیشیم و بیش از گذشته به ظرفیت‌های اقتصادی داخل کشور اعتماد کنیم.
پور اشرف در ادامه افزود: بسیج اصناف می‌تواند نقش سازنده و ممتازی در جلوگیری از التهابات بازار داشته باشد و نگذارد مردم به انقلاب و اسلام بدبین شوند.
پور اشرف تصریح کرد: تلاش و هم و غم متولیان بازار باید در جهت جلوگیری از احتکار و گران‏فروشی باشد
وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر مقداری از التهابات بازار کاسته شده است، گفت: با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و دشمنان مأیوس را مأیوس‌تر کنیم.
و در این جلسه بازاریان مشکلات خود را با فرماندار درمیان گذاشته و فرماندار شهرستان با صحه صدر تک تک مشکلات بازاریان را حل و فصل نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2808

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.