حاجی آباد- بعد از خبر فوت خانمی  از ساکنان بخش فارغان به علت کمبود تجهیزات پزشکی ،بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در مصاحبه ای پیارم گفت: از مسئولین مربوطه در خصوص تجهیز درمانگاه فارغان  خواسته ام  که هر چه سریعتر اقدام به تجهیز درمانگاه کنند. وی در ادامه گفت: فرمانداری مسئله فوت خانم احمدی ...

حاجی آباد- بعد از خبر فوت خانمی  از ساکنان بخش فارغان به علت کمبود تجهیزات پزشکی ،بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در مصاحبه ای پیارم گفت: از مسئولین مربوطه در خصوص تجهیز درمانگاه فارغان  خواسته ام  که هر چه سریعتر اقدام به تجهیز درمانگاه کنند.

وی در ادامه گفت: فرمانداری مسئله فوت خانم احمدی را به طور جدی پیگیری کرده و علت مرگ خانم احمدی پور را سه سکته دانسته که پشت سر هم رخ داده و قبل از رسیدن به درمانگاه فارغان بوده است.
ایشان با تیم پزشکی به بیمارستان حاجی آباد انتقال یافته که بعد از سه ساعت در بیمارستان فوت کرده اند.
مرادی رئیس اداره بهداشت حاجی آباد که مدت زمان زیادی هم نیست که به حاجی آباد منتقل شده اند و با تلاشهایی که در حوزه سلامت در حاجی آباد داشتند در خصوص اتفاقی که در درمانگاه فارغان افتاده ضمن ابراز تاسف تاکیدکرد : شبکه بهداشت حاجی آباد در خصوص تجهیز درمانگاه هرچه سریعتر اقدام می کند و تا کنون هم مکاتباتی با استان در زمینه رفع کمبودها در درمانگاه فارغان داشته است .
وی افزود: ما با تمامی امکاناتی که در دست داشتیم برای بهبود حال خانم احمدی تلاش کردیم و در زمینه پزشکی هیچ گونه کم کاری صورت نگرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2807

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.