جلسه مشترک فراکیسیون اصولگرایان و رهروان ولایت به منظور بررسی مباحث مهم اقتصادی آغاز شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه مشترک فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با هدف بررسی هدفمند کردن یارانه‌ها و اقتصاد مقاومتی از دقایقی پیش در محل کمیسیون تلفیق مجلس، آغاز شد. بر اساس این گزارش، در این جلسه قرار ...

جلسه مشترک فراکیسیون اصولگرایان و رهروان ولایت به منظور بررسی مباحث مهم اقتصادی آغاز شد.

خبرگزاری فارس: جلسه مشترک ۲ فراکسیون اصولگرایی مجلس آغاز شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه مشترک فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با هدف بررسی هدفمند کردن یارانه‌ها و اقتصاد مقاومتی از دقایقی پیش در محل کمیسیون تلفیق مجلس، آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه قرار است اعضای دو فراکسیون درباره راهکارهای مطرح درباره مقابله با تحریم‌ها و رونق تولید ملی در سال حمایت از تولید ملی بحث و بررسی کنند.

به گزارش فارس، بیش از این کارگروه‌های اقتصادی ۲ فراکسیون اصولگرایان و رهروان به دعوت فراکسیون اصولگرایان تشکیل جلسه داده‌بودند که به گفته‌ برخی نمایندگان آن جلسه دستاوردهای مناسبی در عرصه اقتصادی داشته است.

کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت و غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز پیش از این نسبت به برگزاری جلسات مشترک اقتصادی بین ۲ فراکسیون ابراز خرسندی کرده‌ بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2806

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.