استاندار هرمزگان گفت: هیچکدام از فرمانداران حق ندارند در انتخابات له یا علیه کسی موضع بگیرند و آنچه برای ما مهم است اعتماد مردم و سلامت انتخابات است. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی به انتخابات پیش رو در خرداد ۹۲ اشاره کرد و اظهار داشت: هیچکدام از فرمانداران ...

استاندار هرمزگان گفت: هیچکدام از فرمانداران حق ندارند در انتخابات له یا علیه کسی موضع بگیرند و آنچه برای ما مهم است اعتماد مردم و سلامت انتخابات است.

خبرگزاری فارس: حق ندارید در انتخابات له یا علیه کسی موضع بگیرید

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی به انتخابات پیش رو در خرداد ۹۲ اشاره کرد و اظهار داشت: هیچکدام از فرمانداران حق ندارند در انتخابات له یا علیه کسی موضع بگیرند و آنچه برای ما مهم است اعتماد مردم و سلامت انتخابات است.

وی افزود: در عین حال اجازه ندهید هیچ کسی به عنوان نمانیده کاندیدا یا در هر جایگاهی به خاطر منفعت خود و گروه خود بخواهد با سیاه نمایی، خدمات نظام و دولت را زیر سوال ببرد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: رعایت قانون، اصل بی طرفی و برخورد منطقی اساس و اولویت اول است ولی از طرف دیگر مقابله با سیاه نمایی و تضعیف جایگاه نظام باید در نظر گرفته شود.

عزیزی خطاب به فرمانداران توصیه کرد در انتخاب هیئت اجرایی حساسیت بیشتری بگذارند و افزود: هیئت اجرایی باید امین، معتبر، مورد وثوق و نماینده اقشار باشد و به صرف معرفی اشخاص بسنده نکنید.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین ایجاد زمینه‌های برگزاری انتخابات شکوهمند برای حضور حداکثری ملت در انتخابات ۹۲ با استفاده از ظرفیت و توان همه دستگاه‌ها را خواستار شد و ادامه داد: طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات شما فرمانداران اجازه دارید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در ادارات برای بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده نمائید.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید انتخابات خرداد ۹۲ با حضور حماسی و با عظمت ملت ایران اسلامی به روزی بدل خواهد شد که همه دشمنان، اصحاب فتنه و منافقین را مایوس و ناامید خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2804

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.