معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ورود چند فروند جنگنده آمریکایی از پایگاه آلمان به حریم هوایی ایران، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ورود به حریم هوایی ایران توسط ...

معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ورود چند فروند جنگنده آمریکایی از پایگاه آلمان به حریم هوایی ایران، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: معاون فرمانده‌کل ارتش پرواز جنگنده‌های‌آمریکایی برفراز ایران را تکذیب کرد

امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ورود به حریم هوایی ایران توسط جنگند‌های آمریکایی که از پایگاه آلمان بلند شده بودند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وی افزود: اینها عملیات روانی است و آنها تلاش می‌کنند ضعف‌هایی که در عرصه‌های جدید دارند را با این اخبار تایید نشده و فاقد صحت پوش دهند.

پیش از این برخی رسانه‌های خارجی خبری مبنی بر پرواز چندین جنگنده آمریکایی در آسمان ایران خبر داده بودند. این رسانه‌ها اعلام کرده بودند که این جنگنده‌ها از پایگاهی آلمانی برخواسته و به عراق منتقل شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2800

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.