مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از افزایش ظرفیت شناورهای مسافری غرب هرمزگان خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرلنگه، اسماعیل مکی‌زاده طی نشستی در این رابطه با بیان اینکه ظرفیت شناورهای مسافری غرب هرمزگان به ۲هزار و ۵۴۴ صندلی رسیده است، از اختصاص پنج فروند شناور مسافری به بندر چارک، دو فروند شناور به بندر ...

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از افزایش ظرفیت شناورهای مسافری غرب هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ظرفیت شناورهای مسافری غرب هرمزگان افزایش یافته است

به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرلنگه، اسماعیل مکی‌زاده طی نشستی در این رابطه با بیان اینکه ظرفیت شناورهای مسافری غرب هرمزگان به ۲هزار و ۵۴۴ صندلی رسیده است، از اختصاص پنج فروند شناور مسافری به بندر چارک، دو فروند شناور به بندر آفتاب و دو فروند شناور نیز به بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: یک فروند شناور آتش نشانی و دو فروند شناور ناجی از ابتدای سال‌جاری کار تجسس و امداد و نجات مسافران را در این مسیرها بر عهده دارند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: ۲۲ فروند لندینگ کرافت نیز با هدف ارتقا ایمنی و افزایش ظرفیت مسافری به ناوگان حمل و نقل دریایی غرب هرمزگان اضافه شده است.

مکی‌زاده ادامه داد: در ۹ ماهه ابتدایی سال‌جاری ۳۳۵ هزار مسافر و ۳۰ هزار خودرو از بنادر غرب هرمزگان جابجا شد‌ه‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تعمیرات اساسی رمپ فلزی بندرلنگه، توسعه موج شکن‌ها و افزایش مساحت حوضچه این بندر از ۱۰ به ۳۰ هکتار را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سال‌جاری عنوان کرد.

وی بیان داشت: در این خصوص بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

یادآور می‌شود غرب هرمزگان دارای چهار بندر مسافری است و سفرهای دریایی کشور به جزیره کیش از بنادر لنگه، آفتاب و چارک انجام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2791

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.