حاجی آباد- حجت الاسلام مختاری گفت: دشمنان نظام ما در فتنه ۸۸ تجربه های کسب کردند و قطعا” برای این آزمون بزرگ که به تفسیر مقام معظم رهبری هم برای ما مهم است و هم دشمنان ما با ساز و برگی جدید پیش خواهند آمد. حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در گفتگو ...

حاجی آباد- حجت الاسلام مختاری گفت: دشمنان نظام ما در فتنه ۸۸ تجربه های کسب کردند و قطعا” برای این آزمون بزرگ که به تفسیر مقام معظم رهبری هم برای ما مهم است و هم دشمنان ما با ساز و برگی جدید پیش خواهند آمد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم،  اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی ما در حالی به استقبال یک امتحان بزرگ دیگر می روند که یک تجربه بزرگ به نام فتنه ۸۸ را به همراه دارند که قطعا با این تجربه موفق و بصیرت حاصل از آن توان عبور از گذرگاهای مهم تاریخ را دارند.
مختاری در ادامه افزود: لیکن از این نکته هم نباید غافل شد که دشمنان نظام ما هم در فتنه ۸۸ تجربه های کسب کردند و قطعا” برای این آزمون بزرگ که به تفسیر مقام معظم رهبری هم برای ما مهم است و هم دشمنان ما با ساز و برگی جدید پیش خواهند آمد که ما لازم است با بصیرت افزایی و دشمن شناسی و درک موقعیت و خلاصه با چشم به انگشت اشاره رهبر فرزانه انقلاب داشته بتواند از این امتحان نیز سر بلند بیرون بیایم و قطعا” در این مسیر راه گشای این امت انقلابی فرمایشات گوهر با رهبرکبیر انقلاب اسلامی است که در حقیقت نقشه راه ملت سربلند ایران است.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات ایشان در جمع  مردم بصیر قم در سالروز ۱۹ دی ماه داریم ایشان ضمن بیان حساسیت این انتخابات فرمودند دشمن به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات هستند.حاصل حضور کم رنگ و لرزان نشان دادن پایه های مردم سالاری در این نظام است.
مختاری در ادامه تاکید کرد: حضور گسترده مردمی در انتخابات خود مهمترین تریبون در عرصه بین المللی برای معرفی نظام ها و شایستگی های آن و نشان دادن مقدوریت اجتماعی آن است لذا هر شخصیتی و در هر لباسی و هر جایگاهی که با کلام قلم و هر وسیله ای که سبب شود تا مردم از حضور در انتخابات مایوس شوند آب به آسیاب دشمن ریخته است و در راستای حرکت دشمن گام بر می دارد و البته دشمن در این راه دو حربه را به کار گرفته است.
۱-    تردید در ازادی انتخابات باید بدانیم و با افتخار بگوییم که نظامی مردمی ما در طی این ۳۴ ساله با برگزاری ۳۴ انتخابات آن هم در عالی ترین سطح آزادی یکی از مفتخرترین نظام سیاسی دنیا استپس با این پیشنه کسی حق تردید در مورد سلامت انتخابات را ندارد و باید همه تریبون داران که خود را علاقه مند و پایبند به نظام مدانند در این زمینه مراقبت لازم را داشته باشند.
۲-    تردید در مورد سلامت انتخابات
وی ادامه داد:مردم شریف ایران خود را بزرگترین گواه بر سلامت اتخابات در این کشور هستند اینان بارها در انتخابات شرکت کرده اند و باور کرده اند که خروجی صندوق رای با ورودی آن یکی است حتی اگر خروجی آن شخص یا اشخاصی باشند در مورد خاص نظام و حاکمیت هم نباشد به طور مثال در خرداد ۷۶ خروجی صندوق رای شخصی بود که به یقین  می توان گفت که مورد رضایت نظام و حاکمیت  نبود اما چون مردم عزیز ما به ایشان اعتماد کرده بودند و رای داده بودند همان رای بی کم و بیش اعلام شد.
وی در پایان افزود: باید بگوییم که در این نقشه های نخ نمای دشمن به یقین در عزم و اراده نظام ایران تاثیر نخواهد داشت و ما با فضل خداوند متعال شاهد انتخاباتی به مراتب با شکوه تر از گذشته خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2785

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.