بندرعباس- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تمام امکانات جهت برگزاری هر چه بهتر و مطلوب تر سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در این استان فراهم است. ˈ انوشیروان پیشدارˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از نهادها ...

بندرعباس- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تمام امکانات جهت برگزاری هر چه بهتر و مطلوب تر سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در این استان فراهم است.

ˈ

انوشیروان پیشدارˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از نهادها و سازمان ها هم زمان با روز ملی خلیج فارس برنامه های متعددی را در هرمزگان در راستای جشنواره برگزار خواهند کرد.

وی افزود: جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس در همین مدت کم توانسته جایگاه خود را در میان مردم و مخاطبان پیدا کند و اکنون زمان آن رسیده که بیشتر از گذشته در بعد بین المللی جشنواره برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود.

پیشدار با بیان اینکه امسال تمام استان های کشور در بخش جشنواره های موضوعی خلیج فارس اعلام آمادگی کرده اند، خاطرنشان کرد:برگزاری جشنواره های موضوعی خلیج فارس از ابتدای اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز می شود .

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره نیز دهم اردیهشت ماه هم زمان با روز ملی خلیج فارس با حضور مقام های برجسته کشور و هنرمندان و اساتید طراز اول در بندرعباس برگزار می گردد. ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2782

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.