مشاور رئیس سازمان بازرسی کشور و بازرس کل هرمزگان از تخریب ارتفاعات و طبیعت بکر مشرف به ساحل واقع در ضلع شمالی جزیره با هدف به شدت انتقاد و خواستار توقف این روند شد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، عباس مومن‌آبادی امروز در دیدار با امام جمعه اهل تشیع قشم ...

مشاور رئیس سازمان بازرسی کشور و بازرس کل هرمزگان از تخریب ارتفاعات و طبیعت بکر مشرف به ساحل واقع در ضلع شمالی جزیره با هدف به شدت انتقاد و خواستار توقف این روند شد.

خبرگزاری فارس: انتقاد شدید از تخریب ارتفاعات مشرف به ساحل در قشم

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، عباس مومن‌آبادی امروز در دیدار با امام جمعه اهل تشیع قشم که در حاشیه کارگاه آموزشی آشنایی با قانون ارتقا سلامت اداری و مقابله با فساد برگزار شد، بر توسعه فرهنگ و ارتقای جایگاه فرهنگی شهرستان قشم تاکید شد.

وی ادامه داد: روند توسعه فرهنگی در جزیره قشم خوب و در عین حال نیازمند حمایت مسئولان است.

این مسئول افزود: در دوره مدیریت سابق منطقه آزاد قشم علی‌رغم تلاش‌های انجام شده زمین مورد نیاز برای ساخت مصلی قشم فراهم نشد.

مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور با قدردانی از مدیر عامل منطقه آزاد قشم به دلیل اختصاص زمین برای مصلی قشم از قول مساعد وی برای جابه‌جایی زمین مصلی به جنب یادمان شهدای گمنام خبر داد و اظهار امیدواری کرد هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی مصلی به اتمام برسد.

وی افزود: سازمان بازرسی هرمزگان نیز در این راستا آماده همه گونه همکاری است.

مومن‌آبادی پس از این دیدار ضمن بازید از نوار ساحلی این جزیره، از تخریب ارتفاعات و طبیعت بکر مشرف به ساحل واقع در ضلع شمالی جزیره به رغم پیگیری‌های قبلی اظهار گلایه و تاسف شدید کرد و خواستار متوقف شدن این کار شد.‌

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2778

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.