حاجی آباد-به همت حوزه شهری امام رضا(ع) سپاه ناحیه حاجی آباد مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر عظیم شان اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور کادر رسمی و وظیفه و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم:مراسم سوگواری رحلت حضرت محمد صلی الله و علیه و آله و ...

حاجی آباد-به همت حوزه شهری امام رضا(ع) سپاه ناحیه حاجی آباد مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر عظیم شان اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور کادر رسمی و وظیفه و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم:مراسم سوگواری رحلت حضرت محمد صلی الله و علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام پیش از ظهر امروز در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد حاجی آباد برگزار شد.
این مراسم که از حوزه شهری امام رضا(ع) آغاز شد، عزاداران همنوا با مداحی مداح اهل بیت به سمت امامزاده سید محمد حرکت کردند و به عزاداری و سینه زنی پرداختند و در ادامه جهت قرائت زیارت حضرت رسول(ص) وارد صحن امام زاده و محل اقامه نماز جمعه شدند.
گفتنی است که در این مراسم حجت الاسلام قنبری نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه حاجی آباد ، عاشوری و آرامی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار به همراه جمعی از مسئولین، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم و اهالی شهر حاجی آباد حضور داشتند.

تهیه و تنظیم:صدیقه یوسفی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2768

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.