حاجی آباد- نماز باشکوه عبادی و سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم و مسئولین، نمایندگان مجلس آقای دکتر عاشوری و آرامی در امام زاده سید محمد(ع) به امامت حجت الاسلام مختاری برگزارشد. به گزارش خبرنگار پیارم،حجت الاسلام مختاری ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) همه حاضران ...

حاجی آباد- نماز باشکوه عبادی و سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم و مسئولین، نمایندگان مجلس آقای دکتر عاشوری و آرامی در امام زاده سید محمد(ع) به امامت حجت الاسلام مختاری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پیارم،حجت الاسلام مختاری ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) همه حاضران را به تقوای الاهی و دوری از گناه معصیت و اقامه نماز دعوت نمودند.
حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته در رابطه با خصوصیات پیامبر سخنانی را ایراد نمودند و افزودند: ما امسال هم داغدار رحلت پیامبر (ص) و هم داغدار توهین به صاحت مقدس گرامی پیامبر اکرم(ص)هستیم.
ایشان در ادامه افزود: عالی ترین صفات اخلاقی در وجود پیامبراکرم تجلی پیدا کرده است پیامبر اکرم معروف به امانت داری، امین ، راستگو، صبور و بردبار بود. جوانمرد بود؛ از ستمدیدگان در همه ی شرایط دفاع می کرد. درستکردار بود؛ رفتار او با مردم ، بر مبنای صدق و صفا و درستی بود. خوش سخن بود؛ تلخ زبان و گزنده گو نبود. پاکدامن بود؛ در آن محیط فاسد اخلاقی عربستان قبل از اسلام، در دوره ی جوانی، آن بزرگوار، معروف به عفت و حیا بود و پاکدامنی او را همه قبول داشتند؛ آلوده نشد. اهل نظافت و تمیزی ظاهر بود؛ لباس، نظیف؛ سرو صورت، نظیف؛ رفتار، رفتار با نظافت. شجاع بود و هیچ جبهه ی عظیمی از دشمن، او ار متزلزل و ترسان نمی کرد. صریح بود؛ سخن خود را با صراحت و صدق بیان می کرد. در زندگی، زهد و پارسایی پیشه ی او بود. بخشنده بود؛ هم بخشنده ی مال ، هم بخشنده ی انتقام؛ یعنی انتقام نمی گرفت؛ گذشت و اغماض می کرد. بسیار با ادب بود؛ هرگز پای خود را پیش کسی دراز نکرد؛ هرگز به کسی اهانت نکرد. بسیار با حیا بود.
وی در ادامه افزود: ایشان بسیار مهربان و پرگذشت و فروتن و اهل عبادت بود. در تمام زندگی آن بزرگوار، از دوران نوجوانی تا هنگام وفات در شصت و سه سالگی، این خصوصیات را در وجود آن حضرت می شد دید.
مختاری در ادامه اشاره به اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) در فیلم موهن آمریکایی اظهار داشت: غرب دست از سیاست‌های ضد اسلامی خود برنداشته و دنبال نابودی جهان اسلام است.
وی ادامه داد: آمریکا در واقع از گسترش اسلام وحشت دارد و یکی از دلایل این اقدام اخیر آنها مقابله با رشد اسلام‌گرایی است و این اقدام بیانگر اقبال بسیار زیاد مردم آمریکا به دین مبین اسلام است.
وی با اشاره به نقش رسانه‌های جهان در این زمینه گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌های جهان اسلام، روشن کردن مردم نسبت به اینگونه اقدامات آمریکا و دیگر کشورهای استکباری است.
مختاری یادآور شد: باید رسانه‌های جهان اسلام تلاش کنند ماهیت ضد اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به گونه‌ای برای سراسر مردم جهان شفاف شده و سبب کاهش موقعیت آمریکا و اسرائیل در سطح جهان و منطقه شوند.
وی ادامه داد: اما استکبار باید بداند که ماحصل این اقدام پلید سبب هوشیاری، اتحاد و بیداری بیش از پیش مسلمانان جهان و تداوم بیداری اسلامی می شود.

امام جمعه حاجی آباد در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال برگزار نشدن انتخابات در ایران است ، گفت: انتخابات پرشور و مستحکم بزرگترین تودهنی به دشمن از سوی ملت ولایت مدار ایران است.
حجت الاسلام روح الله مختاری افزود: سخنوران وکسانی که تربیون در اختیار دارند حرفی زنند که باعث کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود.

وی خطاب به مسوولان و اصحاب رسانه یاد آور شد: حرف ها ومطالب نادرست را به فضای ذهنی مردم وارد نکنید چون دشمن از همین حالا ذهنش متوجه انتخابات پیش رو است.

وی ادامه داد :امروز مساله اصلی نظام اسلام، دین، رشد و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در همه عرصه ها بوده وغیر از این مسائل فرعی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2764

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.