امام جمعه میناب با بیان اینکه وهابیت و مسیحیت تبشیری دو لبه شمشیر استعمار هستند، گفت: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد و توسعه کلیساهای خانگی در کشور هستند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر پیش از ظهر امروز در حاشیه «کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله‌های انحرافی» که ...

امام جمعه میناب با بیان اینکه وهابیت و مسیحیت تبشیری دو لبه شمشیر استعمار هستند، گفت: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد و توسعه کلیساهای خانگی در کشور هستند.

خبرگزاری فارس: خطر رشد کلیساهای خانگی / وهابیت و مسیحیت تبشیری لبه‌های شمشیر استعمار

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر پیش از ظهر امروز در حاشیه «کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله‌های انحرافی» که توسط اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد، با ذکر مقدمه‌ای از نتیجه «شوم اختلاف در میان امت اسلامی»، اظهار کرد: وجود اختلاف در امت اسلامی ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکر امت اسلامی وارد می‌کند.

وی ادامه داد: مسلمان کشی و کشتار مسلمانان توسط برخی دیگر از مسلمانان نتیجه و ثمره اختلاف است.

امام جمعه میناب در ادامه، موضع‌گیری حزبی و تعصبات نژادی و قبیله‌ای، کج اندیشی و لجاجت در فهم، ممنوعیت نوشتن و نقل احادیث و زمینه‌سازی برای حضور کشیش‌ها و پخش اسرائیلیان را از مهم‌ترین دلیل پیدایش فرق اسلامی ذکر کرد.

معتمدی‌فر درگیری فرهنگی و نفوذ فرهنگ بیگانه در عصر ترجمه، اجتهاد در برابر نص، تفسیر رأی قرآن کریم و سلاطین جور را از دیگر علل پیدایش فرق اسلامی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی آمار موجود در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار رسمی موجود، وهابیت پس از مسیحیت و فرقه‌های انحرافی از نظر فعالیت در کشور مقام سوم را داراست.

امام جمعه میناب با بیان این که امروز دشمنان اسلام در صدد ایجاد کلیسای خانگی هستند، از این پدیده به عنوان خطری بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: مسیحیت و وهابیت شمشیر دو لبه استعمار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب نیز هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی مربیان پرورشی و مشاوران مدارس با خطرات وهابیت و مسیحیت تبشیری عنوان کرد و افزود: نحله‌های انحرافی در اغلب استان‌های کشور به ویژه استان‌های مرزی فعالیت‌های ضد دینی خود را آغاز کرده‌اند.

حجت‌‌الاسلام بنی خزایی مدرس حوزه نیز در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت نقش مربیان پرورشی و مشاوران در مدارس برپایی این کارگاه آموزشی در پاسخ به شبهات اعتقادی دانش‌آموزان نقش مهمی دارد.

در این کارگاه آموزشی که با حضور ۲۰۰ نفر از مربیان پرورشی و مشاوران مدارس برگزار شد حجت‌الاسلام محسن افضل‌آبادی استاد حوزه و اعزامی از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی ضمن معرفی وهابیت و تشریح تاریخچه پیدایش و شکل‌گیری آن به بیان دیدگاه‌های این فرقه ضاله پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2751

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.