کارشناس امور بانوان فرمانداری حاجی آباد:با حمایت فرماندار حاجی آباد تعاونی کشت و بسته بندی گیاهان دارویی ویژه بانوان فارغ التحصیل این رشته دانشگاهی در شهرستان حاجی آباد تشکیل می شود. به گزارش خبرنگار پیارم ،مستوره اباذرپور کارشناس امور بانوان فرمانداری حاجی آباد، در نخستین نشست کمیته تخصصی اشتغال زنان شهرستان حاجی آباد از تشکیل ...

کارشناس امور بانوان فرمانداری حاجی آباد:با حمایت فرماندار حاجی آباد تعاونی کشت و بسته بندی گیاهان دارویی ویژه بانوان فارغ التحصیل این رشته دانشگاهی در شهرستان حاجی آباد تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار پیارم ،مستوره اباذرپور کارشناس امور بانوان فرمانداری حاجی آباد، در نخستین نشست کمیته تخصصی اشتغال زنان شهرستان حاجی آباد از تشکیل تعاونی کشت و بسته بندی گیاهان دارویی ویژه بانوان فارغ التحصیل این رشته دانشگاهی در حاجی آباد خبر داد و افزود: باتوجه به این که  شهرستان حاجی آباد ظرفیت بالایی در زمینه تولید وفرآوری گیاهان دارویی دارد ونظربه حمایت های بی دریغ و تاکید فرماندار محترم شهرستان جناب آقای پور اشرف وبه منظور ایجاد اشتغال آسان برای زنان تشکیل شرکت تعاونی مذکوراز ضروریات جامعه زنان شهرستان محسوب می شود.
وی افزود:با تشکیل این تعاونی زمینه حضور و اشتغال بکار زنان فارغ التحصیل و دانشجویان رشته کشت گیاهان دارویی و زنان بی سرپرست و بد سرپرست این شهرستان فراهم می گردد.
اباذرپور با اشاره به اینکه جلسات تخصصی و تشکیل کمیته های تخصصی در امور بانوان زمینه حضور فعال زنان شهرستان را فراهم می سازد گفت : با اشتغال بکار زنان همچنانکه درآمد خانوارها  افزایش پیدا می کند زمینه حضور اجتماعی زنان و تقویت خود باوری در آنها بعنوان نیمی از پیکره اجتماع نیز فراهم می گردد .
کارشناس امور بانوان فرمانداری حاجی آباد حضور زنان در اقتصاد کشوررا سبب بهره وری و توسعه اقتصاد کشور دانست و افزود: جمع کثیری از زنان که قابلیت حضور در عرصه اقتصادی دارند از تسهیلات و امکاناتی که دولت برای آنان در نظر گرفته بی اطلاع اند.
اباذرپور با بر شمردن مزیت های شرکت تعاونی کشت و بسته بندی گیاهان دارویی در سطح شهرستان اضافه کرد: در قالب شرکت‌های تعاونی، یکپارچه کردن منابع انسانی و به کارگیری سرمایه‌های اندک و ایجاد اشتغال با شرایط آسان و بالا بردن توان اقتصادی زنان زمینه مشارکت و فعالیت آنان را در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی فراهم می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2732

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.