“احمد داوود اوغلو” وزیر امور خارجه ترکیه ایران و روسیه را مقصران اصلی بحران در سوریه دانست./ بعد از برکناری “بشار اسد” از قدرت، اطمینان ندارم که بحران در سوریه تمام می شود. وب سایت “آزادلیق” جمهوری آذربایجان نوشت: «”احمد داوود اوغلو” وزیر امور خارجه ترکیه ایران و روسیه را مقصران اصلی بحران در سوریه ...

“احمد داوود اوغلو” وزیر امور خارجه ترکیه ایران و روسیه را مقصران اصلی بحران در سوریه دانست./ بعد از برکناری “بشار اسد” از قدرت، اطمینان ندارم که بحران در سوریه تمام می شود.

وب سایت “آزادلیق” جمهوری آذربایجان نوشت: «”احمد داوود اوغلو” وزیر امور خارجه ترکیه ایران و روسیه را مقصران اصلی بحران در سوریه دانست.

این وب سایت به نقل از وب سایت “ترند” می نویسد: «احمد داوود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت: “ایران و روسیه  به ادامه بحران در سوریه دامن می زنند.

اگر این دو کشور منطقه به موقع تصمیمات تاثیر پذیری را در مورد سوریه می گرفتند، شاهد این همه کشته در سوریه نبودیم.”

داوود اوغلو همچنین اذعان کرد که بعد از برکناری “بشار اسد” از قدرت، اطمینان ندارد که بحران در سوریه تمام می شود.»

مقامات ترکیه در حالی، دیگر کشورهای منطقه را به دخالت در سوریه متهم می کنند که خود بازیگر اصلی این سناریوی صهیونیستی در منطقه می باشند.

ترکیه با تجهیز مخالفان و شورشیان سوریه که عمدتا غیر سوری هستند باعث متشنج شدن این کشور منطقه شده است.

البته نگرانی داوود اوغلو از ادامه بحران در سوریه حتی بعد از برکناری بشار اسد، اعترافی آشکار به اشتباهات محاسباتی سیاست مداران ترکیه در امور سوریه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2725

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.