مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امر گزینش رسالت بسیار مهمی است که باید با تلاش و کوشش این وظیفه الهی به نحو احسن انجام شود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،احمد آخوندی در جمع مسئولان گزینش آموزش و پرورش استان اظهار داشت: احقاق حق و توجه به حقوق مردم که ...

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امر گزینش رسالت بسیار مهمی است که باید با تلاش و کوشش این وظیفه الهی به نحو احسن انجام شود.

خبرگزاری فارس: گزینشگران رسالت خطیری بر عهده دارند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،احمد آخوندی در جمع مسئولان گزینش آموزش و پرورش استان اظهار داشت: احقاق حق و توجه به حقوق مردم که وجه اصلی کار گزینشگران است از چنان حساسیستی برخوردار است که انسان باید در انجام آن لحظه‌ای خدا را فراموش نکند.

وی تصریح کرد: برای ایفای وظیفه در این مسئولیت مهم انسان باید از هر گونه تصور ذهنی و شخصی دوری کند و بر اساس قانون و در نظر گرفتن حق و حقیقت عمل نماید.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه گزینش همچون چشمی بینا برای مدیریت‌ها درخدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: گزینشگران باید در راستای تحقق اهداف ارزشمند و اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) بیش از گذشته کوشا بوده و با الهام از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از سلامت نظام اداری کوشا باشند.

آخوندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از سند تحول گزینش بیان داشت: این سند بر گرفته از سند تحول بنیادین است که در امر گزینش آنچه را که  مسیر راه آموزش و پرورش برابر اهداف راهبردی است تبیین کرده است.

وی تاکید کرد:  نظام آموزش و پرورش کشور با برخورداری از سند تحول بنیادین که قانون اساسی تعلیم و تربیت است نقشه راه را در همه بخش‌ها با دقت تمام احصاء و در اختیار قرارداده است.

در این جلسه همچنین ریئیس هسته گزینش آموزش و پرورش استان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد.

نخجیرگان گفت: رسیدگی به ۷۰۰ پرونده در بخش دانشگاه فرهنگیان و اعلام نتیجه در کمتر از ۱۰روز نشان دهنده اهتمام ویژه گزینشگران به روان سازی و تسریع در امور محوله است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2722

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.