رئیس ستاد مشترک ارتس سوریه طی سخنانی گفت توطئه‌هایی که سوریه با آن مواجه است به کمک مردان مقاوم ارتش و همبستگی مردم شکست خورد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری سوری «سانا»، «علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه طی سخنانی گفت توطئه‌ای که ملت سوریه با آن مواجه است به کمک ...

رئیس ستاد مشترک ارتس سوریه طی سخنانی گفت توطئه‌هایی که سوریه با آن مواجه است به کمک مردان مقاوم ارتش و همبستگی مردم شکست خورد.

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه: توطئه‌ها علیه سوریه شکست خورد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری سوری «سانا»، «علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه طی سخنانی گفت توطئه‌ای که ملت سوریه با آن مواجه است به کمک مردان مقاوم ارتش و همبستگی مردم شکست خورد.

وی که در بازدید از یکی از پایگاه‌های نظامی سوریه این سخنان را مطرح می‌کرد، به روحیه بالایی که مردان ارتش در مقابله با دشمنان دارند اشاره کرد و از آنها خواست تا به وظیفه خود در نابودی گروه‌های مسلح تروریستی و از بین بردن پناهگاه‌هایشان و پاکسازی خاک وطن از پلیدی و جنایت‌های آنها پایبند باشند.

 

در همین راستا نیز فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد ضربات سنگینی را به گروهک تروریستی جبهه النصره وارد کرده و خسارات زیادی را بر آن تحمیل کرده است.

 

ارتش سوریه در این بیانیه تصریح می‌کند تروریست‌های جبهه النصره سعی در حمله به فرودگاه «تفتاز» در ریف ادلب را داشتند که با ضربه سنگین نیروهای ارتش روبرو شده و صدمات و تلفات زیادی بر آنها وارد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2685

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.