حاجی آباد- نشستی  پیرامون حل مشکلات فراروی هیئت مذهبی روستای باینوج از توابع شهرستان حاجی آباد در دفتر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد. به گزارش پیارم،، این جلسه که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی،رئیس و اعضاء شورای هیئات مذهبی و اعضای اصلی هیئت مذهبی روستای باینوج ۱۲ دیماه در محل دفتر اداره ...

حاجی آباد- نشستی  پیرامون حل مشکلات فراروی هیئت مذهبی روستای باینوج از توابع شهرستان حاجی آباد در دفتر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پیارم،، این جلسه که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی،رئیس و اعضاء شورای هیئات مذهبی و اعضای اصلی هیئت مذهبی روستای باینوج ۱۲ دیماه در محل دفتر اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد تشکیل شد،حجت الاسلام اسماعیل فوادیان دراین جلسه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین سرورو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)با اشاره به این مطلب که هیئات مذهبی مکانی است که از قداست خاصی برخوردار است،لذا نباید اهداف شخصی بعضی از افراد موجب شود این مقدسات را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام فوادیان ضمن بیان ویژگی های شاخص هیأت های مذهبی، اظهار داشت: هیأت مذهبی باید شیفته خدمت به مردم باشند و در اجرای برنامه های فرهنگی وحدت خود را حفظ کنند تا بتوانند در این راه قدم بردارند.

وی مدیریت و برنامه ‏ریزی ،اقامه فرایض دینی، اعتقاد و اهتمام ویژه به مقدسات دینی را از وظائف مسئولان هیئتهای مذهبی و مداحان در جهت جذب نسل جوان و نوجوان خواند و گفت: دشمنان قصد دارند با برنامه های شومی که پیش روی خود دارند در هیئات مذهبی نیز تفرقه ایجاد کنند وحتی برای منحرف کردن جوانان از خرافات و شایعات استفاده می کنند که وظیفه ماست جوانان را از این حربه دشمنان مطلع کنیم و برای تحکیم و انسجام در هیئات تلاش نمائیم.

در ادامه کریم هاشمی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان حاجی آبادنیزبا بیان این مطلب که برای رسیدن به اهداف فرهنگی وحدت بین هیئات مذهبی حرف اول را می زند وظائف روسای هیئات مذهبی در مقابل این مسئولیت سنگین مهم برشمرد و گفت:رئیس هیئت باید با تعامل و همکاری و پایبند به مضامین اسلامی و مذهبی می تواند برنامه های فرهنگی و مذهبی را به نحو مطلوبی پیش ببرد و می بایست در اخلاق و سلوک خود نیز تحول و سنت الهی را نهادینه کنند تا مردم هم از آنها الگو بگیرند.

در ادامه مشکلات هیئت مذهبی روستای باینوج از سوی رئیس و اعضا’ هیئت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2682

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.