حاجی آباد – مراسم سوگواری اربعین حسینی در حاجی آباد با حضور عزاداران و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) در فضایی مملو از حزن و اندوه در امامزاده سید محمد(ع) برگزار شد. به گزارش خبرگزاری پیارم: در این مراسم حجت الاسلام فوادیان رئیس اداره تبلیغات حاجی آباد، در خصوص فلسفه قیام عاشورا و تاثیر نهضت امام ...

حاجی آباد – مراسم سوگواری اربعین حسینی در حاجی آباد با حضور عزاداران و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) در فضایی مملو از حزن و اندوه در امامزاده سید محمد(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پیارم: در این مراسم حجت الاسلام فوادیان رئیس اداره تبلیغات حاجی آباد، در خصوص فلسفه قیام عاشورا و تاثیر نهضت امام حسین (ع) و یارانش در پویایی و حفظ اسلام و نفش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در زنده نگاهداشتن قیام کربلا سخن گفتند.
هیاتها و دسته های عزاداری در سطح شهر و حسینیه ها به سینه زنی و زنجیرزنی پرداختند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در این مجالس و مراسم، نوحه خوانی کردند.

در روستاهای توابع  نیز سوگواران حسینی در قالب دسته های منظم عزاداری از ساعات اولیه امروز با حضور در امامزاده ها و اماکن مقدس مذهبی به یاد سالار شهیدان و مصائب اسرای دشت کربلا به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند.
آستان امام زاده سید محمد(ع) امروز میعادگاه عزاداران حسینی بود که در قالب دسته های سینه زن و زنجیرزنی و در میان انبوه مردم سیه پوش در اربعین سالار شهیدان سوگواری کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2673

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.