معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن قصد دارد با سو‌ءاستفاده از بحث‌های مربوط به تامین معیشت مردم، التهاب‌آفرینی در بازار، توسط احتکار مایحتاج عمومی، به برخی نارضایتی‌های اجتماعی دامن بزند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ‌در جمع فرمانداران استان، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات سال ۹۲ را مهم‌ترین ...

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن قصد دارد با سو‌ءاستفاده از بحث‌های مربوط به تامین معیشت مردم، التهاب‌آفرینی در بازار، توسط احتکار مایحتاج عمومی، به برخی نارضایتی‌های اجتماعی دامن بزند.

خبرگزاری فارس: دشمن به دنبال دامن زدن بر نارضایتی‌های اجتماعی است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ‌در جمع فرمانداران استان، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات سال ۹۲ را مهم‌ترین اولویت پیش‌روی نظام دانست و با تاکید بر حفظ آگاهی و شناخت توطئه‌های دشمن در آستانه انتخابات، خاطرنشان کرد: همان‌طور که نظام‌اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرا و حقوق مردم و همچنین تحقق مشارکت حداکثری، برنامه‌ریزی کرده‌ است؛ دشمن نیز متقابلاً برنامه‌ریزی خاصی برای فتنه‌انگیزی در آستانه انتخابات دارد.

وی افزود: دشمن در آستانه انتخابات، با افزایش تهدیدها و تحریم‌ها، القای شکاف در فضای داخل کشور، دامن زندن به چندحاکمیتی و تلاش برای مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی در عرصه جهانی، قصد دارد مانع از الگوبرداری حرکت‌های اسلامی ملت‌های جهان از کشورمان شود.

نصرتی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی فرمانداران و مسئولان در آستانه انتخابات گفت: باید با معرفت و شناخت امکانات و موقعیت خود و دشمن، در پی احصای تهدیدات باشیم و نسبت به وظائف خود، به درک لازم دست یابیم.

لزوم توجه بیشتر به نارضایتی‌های اجتماعی

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، همچنین بر لزوم توجه بیشتر به برخی نارضایتی‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: موضوعات اجتماعی و اعتراضات صنفی، در بیشتر مواقع، در مراحل اولیه، با یک تذکر ساده و رسیدگی اولیه، قابل ‌حل است؛ اما متاسفانه گاهی غفلت از یک رسیدگی ساده، هزینه‌بر بودن رسیدگی‌های بعدی را در پی دارد.

دشمن به دنبال دامن زدن بر نارضایتی‌های اجتماعی است

نصرتی یادآور شد: دشمن قصد دارد با سو‌ءاستفاده از بحث‌های مربوط به تامین معیشت مردم، و همچنین التهاب‌آفرینی در بازار، توسط احتکار مایحتاج عمومی، به برخی نارضایتی‌های اجتماعی دامن بزند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم کارهای بزرگ و خدمات ارزنده نظام، تحت‌الشعاع برخی سهل‌انگاری‌‌ها در امور‌ جزیی واقع شود.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روش‌های مختلف دشمن در جنگ نرم، خاطرنشان کرد: امروز، کم‌هزینه‌ترین و ساده‌ترین جنگ علیه نظام اصلی از طریق تهاجم‌فرهنگی است که در عین ساد‌گی، بسیار پیچیده‌تر و تاثیرگذارتر از جنگ‌های سخت‌افزاری بوده و اصالت و هویت دینی و ملی جوانان و خانواده ها را مورد هدف قرار داده‌است.

پست‌های بدون متصدی تا انتخابات تعیین تکلیف شود

وی افزود: فرمانداران، به عنوان محرک و متولی اصلی شهرستان‌ها، باید با رصد موقعیت‌های مختلف جنگ نرم، از طریق بسیج مشارکت آگاه و فعال مردم، به مقابله با آن بپردازند.

نصرتی همچنین با تاکید بر لزوم ثبات مسئولیت‌های مختلف در آستانه انتخابات، گفت: در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات باید پست‌های بدون متصدی در قسمت‌های مختلف اجرای انتخابات، هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2668

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.