پیارم به نقل از روزنامه آرمان نوشت:محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای رسما از پاپ بندیکت شانزدهم رهبر کاتولیک های جهان برای بازدید از ایران دعوت به‌عمل آورده است. وب سایت «ROMEREPORTS» با انتشار این خبر نوشت؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران در این دعوتنامه رسمی و مکتوب از پاپ خواسته است در راستای ...

پیارم به نقل از روزنامه آرمان نوشت:محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای رسما از پاپ بندیکت شانزدهم رهبر کاتولیک های جهان برای بازدید از ایران دعوت به‌عمل آورده است.

وب سایت «ROMEREPORTS» با انتشار این خبر نوشت؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران در این دعوتنامه رسمی و مکتوب از پاپ خواسته است در راستای تقویت گفت‌وگوی بین ادیان و مسلمانان و مسیحیان از ایران دیدار کند.طبق این گزارش رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در این دعوت رسمی اعلام کرده که پاپ می‌تواند در جریان سفر به ایران از چند کلیسا در این کشور نیز بازدید کند. گفتنی است در فوریه ۲۰۱۲ (بهمن۱۳۹۰) نیز احمدی‌نژاد در جریان دیدار کاردینال «ژان لوئی توران» رئیس شورای جامعه اسقف‌های واتیکان به‌صورت شفاهی از پاپ برای دیدار از ایران دعوت به‌عمل آورده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2665

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.