مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت: بزرگترین دانشگاه‌های دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک جنسیتی باعث رشد و تعالی ذهن و پیشرفت علمی دانشجو می‌شود حال آنکه اسلام این موضوع را چندین قرن پیش اعلام کرده بود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در همایش ...

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت: بزرگترین دانشگاه‌های دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک جنسیتی باعث رشد و تعالی ذهن و پیشرفت علمی دانشجو می‌شود حال آنکه اسلام این موضوع را چندین قرن پیش اعلام کرده بود.

خبرگزاری فارس: تفکیک جنسیتی عامل پیشرفت علمی دانشجو می‌شود

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در همایش عفاف و حجاب که در قالب طرح مشکاه به همت بسیج فرهنگیان بهار برگزار شد، اظهار کرد: حجاب برای زنان امنیت‌آور و اقتدارآفرین است و بر همه فرهنگیان و معلمان فرض است که مسأله حجاب و عفاف را در بین دانش‌آموزان نهادینه و فرهنگ‌سازی کنند.

وی افزود: بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیا طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک جنسیتی باعث رشد و تعالی ذهن و پیشرفت علمی دانشجویان می‌شود حال آنکه دین مبین اسلام این موضوع را در چندین قرن پیش اعلام کرده و تذکر داده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات همدان ادامه داد: اسلام به زن هویت و شخصیت بخشید به گونه‌ای که امروز زنان ما مسئولیت‌های خطیری بر عهده دارند و زن با داشتن حجاب می‌تواند در سطح جامعه از اقتدار و عظمت برخوردار باشد.

وی گفت: اگر زنان طبق آیات و روایات حجاب اسلامی خود را رعایت کنند در جامعه از آزار و اذیت افراد سودجو و بی‌حیا در امان خواهند بود و دیگر کسی جرأت نخواهد کرد به زنان تعرض کند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه با اشاره به مسأله حجاب و عفاف اظهار داشت: بهترین و مطمئن‌ترین روش ترویج و گسترش فریضه عفاف و حجاب در میان جوانان می‌تواند در حلقه‌های تربیتی صالحین صورت گیرد.

حجت‌الاسلام اباذر طالبی عنوان کرد: مکتب ما برای تربیت انسان به نحو عالی برنامه دارد و قرآن برای کل بشریت پیام روشن و منطقی ارائه کرده است.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که روایات اهل بیت(ع) و قرآن کریم به آن اشاره کرده است‌ بحث حجاب و عفت زنان است که اگر زنان جامعه ما به این حقیقت توجه کنند کشور از این همه بی‌عفتی و بی‌غیرتی عده‌ای سودجو در عذاب نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2660

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.