حاجی آباد- مهدی سالاری،از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های مواد مخدر و روان گردان توسط اداره آموزش و پروش و با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد درسالن شهید حسن زاده اداره ارشاد خبر داد. مهدی سالاری رئیس اداره آموزش پرورش حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، هدف از برگزاری این ...

حاجی آباد- مهدی سالاری،از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های مواد مخدر و روان گردان توسط اداره آموزش و پروش و با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد درسالن شهید حسن زاده اداره ارشاد خبر داد.


مهدی سالاری رئیس اداره آموزش پرورش حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی کارشناسان آموزش و پرورش و اولیاء دانش آموزان با انواع مواد مخدر و قرص های روان گردان عنوان کرد
سالاریˈ تصریح کرد: آگاه سازی دانش آموزان و اولیاء و مربیان در جهت پیشگیری از آسیب های مواد مخدر و قرص های روان گردان یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش است که در حال حاضر ۳ کارگاه آموزشی در شهرستان برگزار شده است و تا پایان سال تحصیلی نیز ۳۰ تا ۴۰ کارگاه آموزشی در سطح شهرتان برگزار خواهد شد.

سالاری افزود : کلاس های آموزشی در مدارس برای دانش آموزان در جهت افزایش آگاهی آنان از انواع مواد مخدر و قرص های روان گردان توسط افراد نیروی انتظامی برگزار می شود.

سالاری مواد مخدر را یک تهدید جدی برای تمامی اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر وظیفه تمامی ارگان ها است.

وی با بیان اینکه امروزه اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان‌ها از مهم‌ترین آسیب‌ها درهرجامعه ای است ، یاد آور شد: در عصر جهانی شدن عموم کشورها از این معضل رنج برده و این مقوله به ابزار جنگ نرم و تهدید علیه امنیت کشور تبدیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید مهارت نه گفتن را ابتدا به فرزندان خود آموزش داده و باید به فرزندان خود در دوست‌یابی کمک کنیم.

سالاری از تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به مواد روان‌گردان صنعتی بین جوانان هشدار داد.
سالاری مصرف کراک و شیشه را بزرگترین مشکل اصلی در بین جوانان عنوان کرد و افزود: دلیل اصلی روی آوردن جوانان به مواد مخدرهای شیمیایی، مصرف راحت آنها ، بی بو و میزان اثرگزاری بالای آنها است .

وی با اشاره به اینکه والدین مهم ترین نقش مراقبتی از فرزندان را دارند ، افزود: کمترین هزینه برای مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2654

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.