در حمله نیروهای ارتش سوریه به تروریست‌ها در منطقه “البحدلیه” در ریف دمشق، ۴۷ تروریست مسلح کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوریه، در حمله نیروهای ارتش سوریه به تروریست ها در منطقه “البحدلیه” در ریف دمشق، ۴۷ تروریست مسلح کشته و دهها تن دیگر نیز زخمی ...

در حمله نیروهای ارتش سوریه به تروریست‌ها در منطقه “البحدلیه” در ریف دمشق، ۴۷ تروریست مسلح کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری فارس: بیش از ۴۰ تروریست در ریف دمشق کشته شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوریه، در حمله نیروهای ارتش سوریه به تروریست ها در منطقه “البحدلیه” در ریف دمشق، ۴۷ تروریست مسلح کشته و دهها تن دیگر نیز زخمی شدند.

این عملیات در نزدیکی مسجد “خالد بن الولید” در ریف دمشق صورت گرفت و در جریان همچنین چند دستگاه خودروی تروریست ها منهدم شد.

حملات توپخانه ای ارتش سوریه به تروریست های مسلح در منطقه «داریا» در ریف دمشق همچنان ادامه دارد و تاکنون منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست های مسلح شده است.

یک تبعه استرالیا در ریف ادلب کشته شد

ازسوی دیگر در حمله نیروهای ارتش سوریه به محل استقرار تروریست های مسلح در “معره النعمان” در ریف إدلب واقع در شمال سوریه، تعدادی از ترویست ها از جمله یک تبعه استرالیایی با نام مستعار ابوولید، کشته شد.

در این حملات فرمانده گردان «محمد» وابسته به گروهک تروریستی ارتش آزاد نیز کشته شد.

این حملات در شهرک “نحلیا” رخ داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2648

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.