پیارم :فرماندار شهرستان حاجی آباد به همراه بخشدار فارغان ومسئول حراست فرمانداری و برخی ازمسئولین ادارات شهرستان، از روستاهای بندکوه ، مزرعه ، دهنه میمند ، نارمند ،بسته و تیدر از توابع بخش فارغان بازدید کردند. به گزارش خبرنگار پیارم ، بهرام پور اشرف به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید میدانی از روستا های مذکور ...

پیارم :فرماندار شهرستان حاجی آباد به همراه بخشدار فارغان ومسئول حراست فرمانداری و برخی ازمسئولین ادارات شهرستان، از روستاهای بندکوه ، مزرعه ، دهنه میمند ، نارمند ،بسته و تیدر از توابع بخش فارغان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پیارم ، بهرام پور اشرف به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید میدانی از روستا های مذکور و بررسی مشکلات و اقدامات انجام شده در این روستاها نسبت به چگونگی رفع مشکلات روستاها توضیحاتی ارائه و دستورات لازم را صادر نمود.
فرماندار حاجی آباد در دیدار با اهالی روستاهای مذکور بر لزوم خدمت‌رسانی ویژه در جهت رفع مشکلات روستاییان تاکید نمودو افزود: در دولت نهم و دهم خدمت رسانی به روستاها با تمام توان هدف قرار گرفته و مسوولانی که برخاسته از مردم هستند باید همواره در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی گرفته و به این خدمت افتخار کنند.
بهرام پور اشرف اظهارداشت : سفرهای روستایی بر پایه الگوی حکومت عدالت محور و اسلامی و سنتی حسنه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که محرومیت زدایی مناطق روستایی را به دنبال دارد.
وی یکی از اهداف این دیدارها را تعمیم نگاه عادلانه به آحاد مردم و روستا ها در تخصیص اعتبارات و امکانات برشمرد و افزود: روستائیان سفیران تلاش در حوزه تولیداندکه باید بر دستان پینه بسته آنها بوسه زد.
وی تأکید کرد : مدیران دستگاه های مربوطه باید مصوبات و تصمیمات هرسفر را با زمان بندی و برنامه ریزی های دقیق مورد بررسی قرار دهند ، چرا که اگر مصوبات عملی نشود مشکلات نیز بیشتر می شود.
در ادامه این نشست صمیمی اهالی محترم به ارائه مطالب در خصوص مشکلات روستاهای خود از قبیل  : بررسی مشکل آبرسانی، اشتغال جوانان بومی و دریافت سند و تغییر کاربری اراضی، ایمن سازی راه روستایی ، نصب دکل تلفن همراه و مسکن روستایی پرداختند و خواستار رفع موانع شدند فرماندار حاجی آباد نیز قول داد با اولویت قرار دادن مشکلات و با همت و تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات آنها اهتمام بورزد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2636

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.