حاجی آباد گفت: حضور گسترده و خودجوش مردم و ایمان بالای آنان در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری دو عنصر برجسته در حماسه گرانقدر نهم دی بود. به گزارش پیارم ،بهرام پوراشرف به مناسبت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی حماسه ای بی نظیربود که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و ...

حاجی آباد گفت: حضور گسترده و خودجوش مردم و ایمان بالای آنان در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری دو عنصر برجسته در حماسه گرانقدر نهم دی بود.

به گزارش پیارم ،بهرام پوراشرف به مناسبت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی حماسه ای بی نظیربود که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت عزیز ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: استکبار جهانی با کمک ایادی داخلی اش امید براندازی نظام را داشتند ولی این حضور مردم در نهم دی آنان را ناکام و ناامید کرد

فرماندارحاجی آباد بیان داشت: در زمانی که غبار فتنه همه جا را فرا گرفته بود ملت بصیر ایران خود جوش به صحنه آمدند و تودهنی محکمی به مخالفان نظام و ولایت زدند.
پوراشرف افزود: ۹دی روز نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با آرمانهای والای حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.
وی در پایان اظهار داشت: حماسه ۹ دی پیروزی بزرگی برهجمه های تبلیغاتی استکبار جهانی و شروع حرکت فرهنگ عزت خواهی بود که به ثمره خون شهیدان این روز درتاریخ ایران یوم الله نام گرفت و ماندگار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2634

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.